کد خبر : 1570024 | 29 آبان 1397 ساعت 11:28 | 23.1K بازدید | 2 دیدگاه

اقدام دیرهنگام قهرمان المپیک برای اعزام به قطر

کیانوش رستمی در بازگشت ناکام ماند!

کیانوش رستمی که در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ شرکت نکرده بود، از حضور در اولین مرحله گزینشی المپیک هم بازماند.

کیانوش رستمی در بازگشت ناکام ماند!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ناکامی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ رییس فدراسیون وزنه برداری از غیبت کیانوش رستمی در مسابقات جهانی خبر داد و این اتفاق هم با توافق بین فدراسیون و این وزنه بردار رخ داد.


مسابقات جهانی ۲۰۱۸ در عشق آباد در واقع اولین گام برای وزنه بردارانی بود که می خواهند در المپیک ۲۰۲۰ حضور پیدا کنند. رستمی که هدف خود را حضور در المپیک می داند، بعد از غیبت در این رقابت ها و از دست رفتن این فرصت قصد داشت در یک مسابقه دیگر به عنوان گزینشی المپیک شرکت کند.


با قوانین جدیدی که فدراسیون جهانی وزنه برداری وضع کرده، هر وزنه بردار برای اینکه مجوز حضور در المپیک ۲۰۲۰ را داشته باشد،‌ می بایست حداقل در ۶ مرحله مسابقات گزینشی که از امسال آغاز شده، شرکت کند.


فدراسیون در شرایطی که قصد داشت ۳ وزنه بردار غایب در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ را به قطرکاپ که حدود یک ماه دیگر برگزار می شود، شرکت دهد؛ کیانوش رستمی هم علاقه خود را به حضور در این رقابت ها نشان داد.


با اینکه فدراسیون از قبل مهلت ثبت نام در این مسابقات را به رستمی اعلام کرده بود، به گفته علی مرادی این وزنه بردار حتی جواب تلفن دبیر فدراسیون را هم نداده و فدراسیون هم اقدامی برای ثبت نام او به عمل نیاورده است.


گویا بعد از گذشت چند روز از پایان مهلت ثبت نام کیانوش رستمی برای حضور در قطرکاپ اعلام آمادگی کرده؛ اما دیگر راهی برای اعزام او وجود ندارد.


به نظر می رسد برای اینکه کیانوش رستمی بتواند شانس حضور در المپیک ۲۰۲۰ را برای خود حفظ کند، باید تا پایان سال جاری حداقل به جز جام فجر که به میزبانی ایران برگزار می شود، در یک رقابت گزینشی دیگر هم شرکت کند.

 

دیدگاه‌ها