کد خبر : 1570027 | 29 آبان 1397 ساعت 11:41 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

یخچالی: غیبت صمد و حامد کار ما را سخت می‌کند

اختلافی بین کادرفنی و ملی پوشان بسکتبال نیست

بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: بازیکنان جوان تر که در اردوی تیم ملی حضور دارند، تشنه پیشرفت و بازی کردن هستند.

اختلافی بین کادرفنی و ملی پوشان بسکتبال نیست

به گزارش "ورزش سه"، بهنام یخچالی، ملی پوش بسکتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی پیش از اعزام به قطر اظهار داشت: چند روزی است که تمرینات آغاز شده و به تدریج به شرایط بهتری می رسیم. هدفمان این است که در ۲ بازی پیش رو مقابل استرالیا و فیلیپین نتیجه ای که درخور شان بسکتبال ایران است را بگیریم. شرایطمان خیلی سخت است و همه می دانند که چند بازیکن تاثیرگذار ما به دلایل مختلف در اردو نیستند.


وی افزود: غیبت بازیکنان باتجربه و تاثیرگذار که فکر می کنم به دلیل مشکلات شخصی در اردو نیستند و با کادرفنی هماهنگ کرده اند، کار را برای ما خیلی سخت تر می کند. بقیه بازیکنان هم چیزی کم ندارند. این نفراتی که در اردوی تیم ملی هستند، در لیگ توانایی خود را نشان دادند و برای این ۲ بازی از انگیزه بالایی برخوردار هستند.


این بازیکن جوان و البته باتجربه بسکتبال که ۴، ۵ سالی از حضورش در تیم ملی می گذرد، در ادامه بیان داشت: زمان کمی برای تمرین داریم؛ اما ۲ بازی دوستانه خوب با قطر داریم که می تواند به ما کمک کند. آمادگی بدنی بازیکنان به دلیل حضور در لیگ برتر بالاست و فقط هماهنگی بین نفرات مهم است. با تدابیر کادرفنی این هماهنگی هم به دست می آید.


یخچالی همچنین درباره شانس تکرار پیروزی ایران برابر فیلیپین در خانه حریف گفت: آن تیمی که ما در تهران شکستش دادیم، چند مهره تاثیرگذار خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. این بار چند بازیکن تاثیرگذار ما نیستند و آنها با تمام قوا برابر ما قرار می گیرند. آنهایی که در فیلیپین بازی کردند و از جو سالن های این کشور خبر دارند، می دانند که بازی کردن در آنجا خیلی سخت است. با تمام توان می جنگیم و انشاالله که بتوانیم ببریم.


او در پاسخ به سوال خبرنگار "ورزش سه" مبنی بر اینکه حاشیه های اخیر بین سرپرست تیم ملی و بازیکنان و همچنین غیبت نفراتی مثل حدادی و نیکخواه چه تاثیری روی تیم ملی خواهد داشت، گفت: قطعا بازیکنان جوان تر که در اردوی تیم ملی حضور دارند، تشنه پیشرفت و بازی کردن هستند. جو تیم خیلی خوب است و من خیلی علاقه ای ندارم درباره حاشیه ها صحبت کنم. همدلی و اتحاد همچنان در تیم ملی وجود دارد و هیچ اختلافی هم بین کادرفنی و بازیکنان نیست.

 

دیدگاه‌ها