کد خبر : 1570102 | 29 آبان 1397 ساعت 16:45 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی: چاره ای از شکست حریفان نداریم

با این تماشاگر پشتمان به کوه وصل است

علی نعمتی با تمجید از افزایش روز افزون تماشاگران پدیده گفت: خدا وکیلی با این حجم تماشاگر در ورزشگاه امام رضا(ع) پشتمان به کوه وصل است.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن 22ساله پدیده خراسان در گفتگویی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این که تماشاگر برای هر تیمی پشتوانه است را شنیده بودم اما ندیده بودم تا اینکه حمایت عجیب و غریب مردم مشهد از پدیده را از روی سکوها کاملا لمس کردم. آنها در روز بازی با نساجی مازندران که سرمای هوا نزدیک صفر درجه بود حدود 12هزار نفر به ورزشگاه آمدند که دیدنی بود.


علی نعمتی افزود: آنها اینقدر خوب ما را تشویق کردند که راهی جز شکست حریف برای ما باقی نگذاشت. این یک سرمایه برای پدیده است که امیدوارم حفظش کنیم و طوری ظاهر شویم که یک روز تمام ورزشگاه امام رضا (ع) پر از هواداران مشهدی پدیده شوند.


این مدافع نیشابوری پدیده که این فصل در تمامی بازی‌های تیمش فیکس به میدان رفته، گفت: امسال که آقا یحیی به تیم ما آمدند خیلی خوشحال شدم چون می‌دانستم ایشان مربی جوان‌پسندی است و آرامش خوبی دارد که به یک جوان درون زمین کمک می‌کند. من از جوانان پدیده سال گذشته توسط آقای مهاجری به بزرگسال آمدم و حتی 8بازی هم به میدان رفتم اما امسال با نظر آقایحیی به صورت فیکس تا الان خدمتگزار تیمم بوده‌ام.

 

1356176


وی با اشاره به حضور تیمش در میان دو تیم با کمترین گل خورده لیگ متذکر شد: سال گذشته بیشتر نیمکت نشین خانزاده و در پاره‌ای از زمان، عبدالله حسینی بودم اما در کنار حسین مرادمند بازی کرده بودیم که امسال خیلی با هم جور هستیم و رابطه بسیار خوبی داریم. اما مهمتر از آن تیم ماست که در آن یکدلی است و هوادارانی داریم که تا الان سنگ تمام گذاشته‌اند.


نعمتی با افسوس از لغو بازی با استقلال تهران و تعویق این بازی، خاطرنشان کرد: تعطیلی‌های زیاد نشات گرفته از لغو این بازی که آخرش هم دلیلش را واضح نگفتند به شرایط تیمی ما آسیب زد اما با انگیزه کار می‌کنیم تا از آن تاثیر نگیریم. واقعیت این بود که اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم بازی لغو شود اما اتفاق افتاد و این بدن ما را از شرایط مسابقه‌ای دور کرد. به همین دلیل دو بازی دوستانه داشتیم تا در شرایط مسابقه باقی بمانیم.


وی از بازی با سایپا به عنوان یک بازی سخت یاد کرد و گفت: همه می‌دانیم که دیدار با سایپا یک بازی سخت و دشوار است. تیم علی دایی تیم یکدستی است که 90دقیقه در زمین می‌دود و این کار هر حریفی را دشوار می‌کند اما ما هم پدیده هستیم و طوری فوتبال بازی می‌کنیم که حریف برای ما بدود و انشاالله با حمایت همیشگی هواداران‌مان از این بازی دست پر بیرون بیاییم.

 

عکس از محسن شریف پور

دیدگاه‌ها