کد خبر : 1570182 | 29 آبان 1397 ساعت 21:42 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

کارلوس به هدف خود نرسید

تیم ملی برابر ونزوئلا از پیروزی به تساوی رسید

ملی پوشان فوتبال ایران تقریبا یک سال پس از برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی ونزوئلا و رسیدن به پیروزی، این بار با تساوی به کار خود پایان دادند.

تیم ملی برابر ونزوئلا از پیروزی به تساوی رسید

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلوس کی روش برای دومین سال متوالی برابر تیم ملی ونزوئلا قرار گرفتند اما این بار نتوانستند به عنوان تیم پیروز زمین را ترک کنند.


تیم ملی که آبان ماه سال گذشته در اردوی اروپایی خود برابر تیم ملی ونزوئلا قرار گرفت. آن دیدار که در هلند برگزار شد در نهایت با پیروزی یک گله ملی پوشان ایران به پایان رسید.


حالا یک سال پس از آن دیدار باز هم تیم های ملی ایران و ونزوئلا برابر یکدیگر قرار گرفتند اما این بار با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه دادند. نکته جالب در این باره اینکه کارلوس کی روش در نشست قبل از بازی خود، برای انتخاب این تیم عنوان کرده بود با ونزوئلا بازی خواهیم کرد تا پس از یک سال اخیر میزان پیشرفت مان را ببینیم و در نهایت باید گفت کی روش از نظر کسب نتیجه نتوانست به هدف خود برسد. باید دید از نظر سبک بازی و پیاده کردن تدابیر تاکتیکی وی چه نظری خواهد داشت.


تنها گل تیم ملی در بازی امشب توسط علی قلی زاده به ثمر رسید. در دیدار قبلی تیم ملی برابر ونزوئلا نیز تنها گل تیم ملی توسط علیرضا جهانبخش به ثمر رسیده بود.

دیدگاه‌ها