کد خبر : 1570301 | 30 آبان 1397 ساعت 13:00 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال بالای جدایی ستاره برزیلی بارسا در زمستان

رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا ممکن است در انتقالات زمستانی از بارسا جدا شود.

احتمال بالای جدایی ستاره برزیلی بارسا در زمستان

به گزارش "ورزش سه"، او محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست ولی مدت هاست که نتوانسته در رقابت با ستاره های دیگر این تیم، برای خود جایگاهی ثابت پیدا کند. رافینیا زمستان گذشته به صورت قرضی راهی اینتر شد و در حالی که تصور می شد با وی قرارداد دائمی بسته شود؛ اما مسئولان اینتر از پرداخت 35 میلیون یورو خودداری کرده و او مجبور به بازگشت به بارسلونا شد.

رافینیا در این فصل نیز با وجود ارائه بازی های خوب، نتوانسته به بازیکن ثابت تبدیل شود.

 

 

1347989

 

 

مازینیو، پدر رافینیا که مدیر برنامه هایش نیز محسوب می شود، در مورد شرایط پسرش گفت:« وضعیت رافینیا دیوانه کننده است و برایم غیر قابل درک. مربی می داند داشته هایش چیست.

رافینیا در شرایط بازی قرار دارد و می تواند فیکس شود اما با این شرایط همه چیز دشوار است و باید به دنبال راه خروج بود. در دو سال اخیر او به دلیل بی مهری های مربیان بارسا، تیم ملی برزیل را نیز از دست داده است. او باید به باشگاهی برود که فصلی 30 تا 40 بازی به وی برسد. این همان چیزی است که رافینیا نیاز دارد. اخیرا سه بازی متوالی فیکس بود و دیدید که چقدر خوب بازی کرد اما مربی ایده هایی متفاوت دارد و روی بازیکنانی دیگر حساب باز کرده است. رافینیا پیش فصلی عالی را پشت سر گذاشت و انتظارمان چیز دیگری بود.»

 

جدایی در زمستان:« هیچ چیز را رد نمی کنم. این امکان وجود دارد. اگر یک باشگاه پیشنهاد خوبی به بارسا ارائه دهد که مورد موافقت طرفین باشد؛ چرا که نه؟»

 

دیدگاه‌ها