کد خبر : 1570333 | 30 آبان 1397 ساعت 13:32 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولیور کان، گزینه اصلی ریاست بایرن مونیخ

الیور کان، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی اولی هوینس روی صندلی ریاست بایرن مونیخ شناخته می‌شود.

اولیور کان، گزینه اصلی ریاست بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رود هوینس به زودی ریاست باشگاه بایرن مونیخ را کنار بگذارد. تصمیم گیری در این رابطه، در جلسه سی ام نوامبر گرفته خواهد شد و طبق ادعای نشریه بیلد، اولی کان اصلی ترین گزینه برای جانشینی هوینس است.

 

 

1356438

 

 

کان رابطه نزدیکی با هوینس دارد و می‌تواند بار دیگر رهبری باشگاه را برعهده بگیرد، همانطور که در زمان بازیگری اش، کاپیتان تیم بود و در داخل زمین تیم را رهبری می‌کرد.

 

لوتار ماتئوس، دیگر ستاره سابق بایرن نیز اولی کان را گزینه بسیار مناسبی می‌داند.

 

او اخیرا در مصاحبه ای گفته بود:" اولی کان باید ریاست هیئت مدیره را از رومینیگه بگیرد. او چهره بایرن مونیخ است و دی ان ای باشگاه در او وجود دارد. اولیور فوق العاده حرفه ای است، انگیزه بالایی دارد، همیشه رو به جلو حرکت می‌کند و از مسائل مالی سر در می‌آورد. من به او برای آینده بایرن اعتماد دارم."

 

کان یکی از بزرگترین دروازه بان های نسل خود به حساب می‌آید. او سال 1994 به بایرن پیوست و 14 سال در درون دروازه این تیم ایستاد. او 632 بازی برای باواریایی ها انجام داد و یک قهرمانی چمپیونزلیگ و 8 قهرمانی بوندس لیگا کسب کرد.

دیدگاه‌ها