کد خبر : 1570385 | 30 آبان 1397 ساعت 17:56 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از استقلال واقعی در شهر استقلالی ها

فیفادی به اتمام رسیده است و کم کم باشگاه های سراسر جهان وارد فضای رقابت های لیگ می شوند.

رونمایی از استقلال واقعی در شهر استقلالی ها

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم  ملی ایران حالا بعد از دو بازی تدارکاتی به اردوی باشگاهشان می پیوندند و دوباره لیگ از سر گرفته می شود .


شاید تعطیلی لیگ تا به این جا به علت حضور کمتر بازیکنان تیم ملی و بازگشت مصدومان پر تعداد این تیم به نوعی بهترین و کاربردی ترین تعطیلی لیگ برای مربی آلمانی استقلال محسوب می شد؛  چرا که اردوی استقلال در این بازه بر خلاف  فیفادی‌های گذشته  شلوغ‌ترین روزهای خود را سپری می کرد.


 مشکلات حاشیه ای  تیم ملی که بعد از ابراز خوشحالی لوپز، یکی از دستیاران کیروش اغاز شد و با حرکت اوسیانو به اوج خود رسید، تمام فضای رسانه ای را معطوف به خود کرد و این بهترین فرصت برای وینفر شفر بود که در کمترین سرو صدای ممکن تیمش را برای این قسمت از مسابقات لیگ آماده کند و حالا همه منتظر رونمایی از تیم استقلال در شهر استقلالی ها هستند.

 

 

بدون شک  اگر استقلال می خواهد  خودش را به عنوان یکی از مدعیان لیگ به حساب بیاورد،  دیگر هیچ جایی برای کوچکترین لغزش ندارد؛ نه اینکه باز هم شفر با کسب یک تساوی در برابر تیم حریف همانند  بازی ماشین سازی، خودش را راضی از کسب یک تساوی خارج از خانه  نشان دهد.


تماشاگران استقلال با توجه به نتایج اخذ شده تا  به امروز  هنوز پشت سرمربی تیمشان را خالی نکرده اند؛ اما به نظر می رسد  صبرشان دیگر لبریز شده است و این را می توان از اتمسفر حاکم بر  سکو های آزادی کاملا حس کرد  . اگر آنها تا به امروز مشکلات تیم را عدم ناهماهنگی بین بازیکنان می دانستند، دیگر از شفر انتظار دارند که این هماهنگی را ایجاد کند ؛ چون دیگر تا انتهای نیم فصل تنها 3 بازی باقی مانده است .
هواداران همان شفری را می خواهند که 90 دقیقه با همان شور و هیجان در لب خط تیمشان را هدایت کند و از گل زدن سیر نشود.


هواداران استقلال از شفر می خواهند بالاخره ترکیب اصلی‌اش را پیدا کند و با صلابت بیشتر به هر اعتراضی گوش ندهد  .


 باید منتظربمانیم و ببینیم که آیا این استقلال  با آن تیم که تا به حال  در این 12 بازی گذشته دیده ایم،  تفاوتی کرده است یا خیر؟


 استقلال تهران باید در هفته سیزدهم،  پنج شنبه 4 آذر در خوزستان راس ساعت 17:35 دقیقه به قضاوت محمد حسین زاهدی فرد  به مصاف همنام اهوازی خود برود .

دیدگاه‌ها