کد خبر : 1570434 | 30 آبان 1397 ساعت 20:59 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

شورای شهر به کمک علی کریمی می‌آید

قرار است شورای شهر اسلامی رشت با اختصاص بودجه‌ای کمک هزینه‌ای را به سپیدرود داشته باشد تا مشکلی برای آن‌ها برای تامین هزینه سفر و هتل به وجود نیاید.

شورای شهر به کمک علی کریمی می‌آید

به گزارش "ورزش‌سه"،  سه بازی دیگر به پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر باقی مانده و سپیدرود شرایط متفاوتی را نسبت به ابتدای فصل طی می‌کند. با شروع لیگ هجدهم و تغییر مالکیت سرخپوشان گیلانی این تیم وضعیت بحرانی را تجربه کرد و علاوه بر حضور در رده‌های انتهایی جدول، بدترین رکوردها را هم به انحصار آن‌ها درآمده بود.


اما با آمدن علی کریمی به عنوان مالک و سرمربی باشگاه شرایط متفاوت شد و حالا این تیم با کسب دو برد متوالی رکوردشکن ظاهر شده  است. در این میان خبر می‌رسد مالک و مدیرعامل باشگاه برای دریافت کمک هزینه از منابع استانی و شهری رشت، جلسات متعددی را برگزار کردند و به توافقات خوبی هم رسیده‌اند. به همین منظور شورای شهر رشت برای کمک به باشگاه قدیمی سپیدرود پیش قدم شده و در صدد این است مبلغی را به عنوان کمک برای تامین هزینه‌های هتل و سفر در اختیار مسئولان باشگاه قرار داده تا این گونه کمک شایانی به تنها نماینده استان گیلان در لیگ برتر کرده باشد.


هر چند با حضور علی کریمی در سپیدرود و با ادعای همه بازیکنان آرامش به جمع آن‌ها بازگشته و امکانات خوب تمرینی و مالی در نظر گرفته شده است. شاگردان جادوگر آسیا تا پایان نیم فصل مسابقات حساسی را پشت سر خواهند گذاشت. آن‌ها با انگیزه فراوان به دنبال شکست پرسپولیس در جام حذفی و استقلال تهران در لیگ برتر هستند تا اینگونه جواب اعتماد علی کریمی را داده باشند.

دیدگاه‌ها