کد خبر : 1570443 | 30 آبان 1397 ساعت 21:46 | 50.2K بازدید | 0 دیدگاه

مالکوم:

بازی کردن در لباس بارسلونا رویای کودکی من بود

مالکوم، ستاره برزیلی بارسلونا ابراز امیدواری کرد در دیدارهای مهم بیشتری برای این تیم بازی کند.

بازی کردن در لباس بارسلونا رویای کودکی من بود


به گزارش "ورزش سه"، مالکوم که تابستان امسال در انتقالی جنجالی به جای رم راهی بارسا شد، از احساس خود بعد از گلزنی در لیگ قهرمانان برابر اینتر سخن گفت.

 

1352205

 

مالکوم گفت: "من به خوبی در بارسلونا جا افتاده ام و در حال یادگیری زبان اسپانیایی هستم. بارسا همانند یک خانواده بوده و همه برای یکدیگر بهترین را می خواهند و ما همیشه در رختکن در حال شوخی کردن هستیم. روابطم رو به بهبود است و علاقمند برای نشان دادن توانایی هایم به سرمربی تیم در بازی های دشوارتر هم بازی کنم. من با والورده در این رابطه صحبت کرده ام و او به من گفت برای اینکه بیشتر بازی کنم باید چه کارهایی انجام دهم.

 

بازی کردن در لیگ قهرمانان رویای کودکی من بود و 8 یا 10 دقیقه بازی کردن اهمیتی نداشت اما من موفق به گلزنی برابر اینتر هم شدم که این فوق العاده بود و برای همیشه در حافظه من خواهد ماند. همیشه آرزو می کردم در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شوم اما نه برابر چنین تیم بزرگی و این اتفاق یک رویا بود.

 

زمانی که توپ را از کوتینیو گرفتم فکر می کردم طبق خواسته سرمربی باید از سد بازیکن مقابل عبور کنم اما نمی دانم که چگونه اقدام به شوتزنی کردم و ضربه ام تبدیل به گل شد.

 

بعد از پایان بازی با مادرم تماس گرفتم و وی گریه می کرد زیرا وقتی کودک بودم به وی گفته بودم روزی برای بارسلونا در لیگ قهرمانان بازی خواهم کرد."

دیدگاه‌ها