کد خبر : 1570514 | 01 آذر 1397 ساعت 12:09 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

فروزان مقابل پرسپولیس بازهم پنالتی می‌زند؟

دروازه بان تیم تراکتورسازی در اظهارنظری جالب از علاقه اش به زدن پنالتی مقابل پرسپولیس گفته است.

فروزان مقابل پرسپولیس بازهم پنالتی می‌زند؟

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان همواره مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی داشته است. او در دوران حضورش در استقلال همیشه برای موفقیت در دیدار با پرسپولیس تلاش می کرد و در تیم های دیگری نیز که حضور داشت این مساله را بارها اعلام کرده بود.


فروزان حالا که به تراکتورسازی برگشته نیز انگیزه زیادی برای دیدار حساس روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی دارد و امیدوار است تیمش بتواند با نمایش خوب برنده زمین باشد و خودش نیز با عملکرد خوب درون دروازه نقش اساسی در ترکیب تراکتور ایفا کند.


دروازه بان باتجربه تراکتورسازی اما یک خاطره جالب از بازی با پرسپولیس دارد. او سال گذشته در ترکیب پارس جنوبی جم مقابل پرسپولیس بازی کرد و وقتی در ورزشگاه خانگی تیمش داور یک پنالتی به سود پارس اعلام کرد با کسب اجازه از مهدی تارتار پشت ضربه ایستاد و آن توپ را از دست داد تا در نهایت تیمش یک بر صفر بازنده باشد.


حالا اما فروزان در آستانه دیدار با پرسپولیس بار دیگر از علاقه اش به پنالتی زدن گفته است. او امروز در مصاحبه با روزنامه گل اعلام کرده اگر داور برای تراکتور پنالتی بگیرد و کادرفنی اجازه زدن ضربه را به دروازه بان تیمش بدهد، اینبار توپ را گل می کند. اتفاقی که تحقق آن می تواند بازتاب های جالبی به همراه داشته باشد.


گفتنی است، دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی ساعت 15 روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها