کد خبر : 1571024 | 03 آذر 1397 ساعت 14:25 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروانی: فلسفه فوتبال لذت بردن است و هواداران تراکتور نجیب هستند

باید ترتیبی دهند که تراکتوری‌ها راحت به آزادی بیایند

دستیار محمد تقوی با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تراکتورسازی پیش از دیدار برابر پرسپولیس پرداخت.

باید ترتیبی دهند که تراکتوری‌ها راحت به آزادی بیایند

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین پیروانی، دستیار محمد تقوی با حضور در نشست خبری در خصوص این دیدار گفت: با گذشت 13 هفته از لیگ اصحاب رسانه و کلیه سایت ها تیم های مختلف را ارزیابی می کنند. ما شناخت کاملی از پرسپولیس داریم. هفته گذشته بر اساس تاکتیک پرسپولیس تمرین کردیم. تیم ما به یک بلوغ تاکتیکی خوبی رسیده. فردا بازی بزرگی در پیش داریم. ما می‌خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم و با تمام وجود تلاش می کنیم سه امتیاز را کسب کنیم تا شرایطمان در جدول بهتر شود.


مربی تراکتورسازی در واکنش به سوالی درباره دو مهاجم خارجی خبرساز این تیم و دلیل حضور دیرهنگام آنها از مرخصی گفت: ما یک باشگاه حرفه‌ای هستیم. کمیته هایی مختلفی در باشگاه در حال فعالیت هستند که یکی از آنها انضباطی است. این بازیکنان خارجی بیشتر از حد مرخصی استفاده کردند و باید نظرات آنها را بشنویم و مطمئنا کمیته انضباطی بررسی خواهد کرد. بازی کردن یا عدم حضورشان در این بازی به جلسه کمیته فنی بازخواهد گشت.


پیروانی در خصوص بیانیه مشترک کاپیتان‌های تراکتورسازی و پرسپولیس و البته مصاحبه پرحاشیه محسن فروزان که در آن هواداران پرسپولیس را مورد هدف قرار داده گفت: تشکر می کنم از شجاعی و سیدجلال که هر دو از بازیکنان برتر فوتبال ایران هستند. ما می خواهیم فردا همه از فوتبال لذت ببرند. چرا که فلسفه فوتبال لذت بردن است. امیدوارم هواداران با شور و هیجان بازی را دنبال کنند. احتمالا حرف های فروزان بد منتقل شده و منظور ایشان این بوده چون سال ها قبل بازیکن استقلال بوده، ذهنیتی به وجود آمد. با اینحال با توجه به بیانیه مشترک کاپیتان‌ها مطمئنا امیدواریم یک بازی بدون تنش و پر از هیجان را شاهد باشیم.


مربی تراکتورسازی در خصوص اینکه آیا اعتراضی برای محرومیت شجاع خلیل زاده داشته‌اند گفت: من اکنون مربی تراکتورسازی هستم، چه یک سال و چه 10 سال دیگر. بدون تعصب می گویم تراکتور یک تیم نجیب است. ما به بخش خصوصی وارد شدیم. فلسفه احترام و نجیب بودن برای ما در اولویت است. ما بارها فیلم بازی را دیدیم، اشتباهاتی بوده که داوران علیه ما انجام داده که شاید سهوی بوده اما ما کمتر اعتراض کردیم. شاید بعضی از تیم‌ها به این نتیجه رسیدند که هر چه بیشتر اعتراض کنند به سودشان است.


پیروانی درباره اینکه چرا تقوی در این نشست خبری حضور نیافته گفت: با توجه به تداخل تمرین با ساعت کنفرانس ترجیح دادند تبریز بماند و تمام نکاتی که می گویم با ایشان هماهنگ شده. به جرات می توانم بگویم پرهوادارترین تیم ایران هستیم. اگر این 10 درصد را اختصاص می‌دهند شاید برای دیگر تیم‌ها خوب و مناسب باشد اما اگر فردا ظرفیت 100 هزار نفره ورزشگاه را به تراکتور اختصاص می‌دادند هم به راحتی پر می کردند. باید شرایطی در نظر بگیرند که هواداران ما به راحتی در استادیوم حاضر شوند. بهتر این است که فردا استادیوم پر باشد تا هر دو تیم بتوانند از فوتبال لذت ببرند.


مربی تراکتورسازی در خصوص اینکه تکلیف علی عبدالله زاده چه شد و چه تصمیمی برای او دارند گفت: ایشان از ابتدای تمرین در کنار ما هست. یک سری مشکلات درون تیمی بوده که به خوبی حل شده و مشکلی نیست.

دیدگاه‌ها