کد خبر : 1571131 | 03 آذر 1397 ساعت 21:45 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

کمال‌گرایی گواردیولا؛ می توانیم بهتر از این بازی کنیم!

پپ گواردیولا کسب پیروزی 0-4 برابر وستهام بعد از وقفه بازی های ملی را خوب توصیف کرد.

کمال‌گرایی گواردیولا؛ می توانیم بهتر از این بازی کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها در ادامه نتایج فوق العاده خود در لیگ برتر امروز با 4 گل وستهام را مغلوب کرده و صدرنشینی خود را استمرار بخشیدند.

 

1356578

 

گواردیولا گفت: "از کسب این پیروزی خوشحالم زیرا بعد از وقفه بازی های ملی ممکن است خیلی راحت امتیاز از دست بدهید اما بازیکنانم با حفظ آمادگی به ترکیب بازگشتند و به همین دلیل من برای کسب این پیروزی خیلی راضی هستم اما می توانستیم بهتر از این هم بازی کنیم.

 

اگر نتایج دیگر تیم ها مانند شکست رئال مادرید برابر ایبار و یا تساوی یونایتد مقابل پالاس بعد از بازی های ملی را نگاه کنید، متوجه خواهید شد ما نتیجه خوبی گرفتیم. این بهترین عملکرد سیتی نبود و امروز ما کمی هم خوش شانس بودیم اما باید از بازیکنانم تمجید کنم.

 

وستهام چند بار روی دروازه ما خطرساز شد اما به گل نرسید ولی موقعیت های ما تبدیل به گل شد. مهمترین نکته این است که بازیکنانم پس از آنچه که در فصل گذشته به دست آوردند، هنوز هم باثبات و فروتن هستند. این فصل بسیار دشوار خواهد بود زیرا گرچه تاتنهام یک پوند هم خرج نکرده است اما همچنان مدعی است. لیگ برتر همچنان دشوار است و ما نمی توانیم این موضوع را انکار کنیم."

دیدگاه‌ها