کد خبر : 1571192 | 04 آذر 1397 ساعت 10:55 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

چشمان گرد شده و خشم پرز کنار دوست صمیمی!

قطار از ریل خارج شده‌ی رئال، رهبر می‌خواهد

رئال مادرید با شکست 3-0 مقابل ایبار پنجمین باخت خود در فصل جدید لالیگا را تجربه کرد تا وضعیت بحرانی‌اش بحرانی‌تر شود.

قطار از ریل خارج شده‌ی رئال، رهبر می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ی اسپانیایی مارکا بعد از شکست 3-0 رئال مادرید مقابل ایبار در لالیگا، با انتقاد شدید از وضعیت رئال مدعی شد که رئال هیچ رهبری ندارد. مارکا در ادامه نوشت رئال در مقابل ایبار تیمی بود شکننده، ضعیف و بدون ظرفیت واکنش نشان دادن به حریف. 

 

چه در اوایل بازی، چه بعد از شروع نیمه‌ی اول و چه زمانی که ایبار به لطف برتری‌اش مشغول گلزنی بود. ایبار در مقابل رئال بهتر بازی کرد و از لحظه‌ی شروع تا لحظه‌ی پایان بازی چه از نظر تکنیکی و چه از نظر روحیه یک سر و گردن بالاتر از رئال بود. نتیجه‌ چیزی نبود جز شکست جدیدی برای رئال و عصبانی شدن بی‌سابقه‌ی هواداران این تیم که بیش از این طاقت خرد شدن تیم بزرگ‌شان را ندارند. 

 

1357411

 

ایپورونا ورزشگاه ایبار، نوکمپ نیست ولی رئال در این ورزشگاه درست مثل بازی‌اش مقابل بارسلونا در هم شکسته شد و آنقدر دست و پا بسته نشان داد که هواداران می‌ترسند نتایجی وخیم‌تر از این هم برای تیم‌شان در پیش باشد. شاگردان سانتیاگو سولاری از هر نظر و در هر زمینه از شاگردان خوزه لوئیس مندیلیبار عقب بودند و این خود را در نتیجه‌ی بازی به خوبی نشان داد. 

 

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در حالی کنار دوست خود و رئیس باشگاه ایبار، آمایا گوروستیزا ایستاده بود که نمی‌توانست آنچه در زمین می‌بیند را باور کند و در حالی که سعی می‌کرد صبور و آرام به نظر برسد ولی چشم‌های گرد شده‌اش نشان می‌داد در درون او چه می‌گذرد. پرز بعد از بازی ورزشگاه را ترک کرد و ترجیح داد با بازیکنانش صحبت نکند. او به حریف تبریک گفت و از ورزشگاه بیرون رفت تا به این فکر کند که برای حل مشکلات تیمش و خروج از این بحران چه باید کرد. 

 

1357412

 

سولاری هفته‌ی آینده فرصت دیگری دارد تا بالاخره نشان دهد که او و ستاره‌های رئال ظرفیت و توان رهبری این تیم را دارند. سرخیو راموس کاپیتان رئال می‌گوید آنها باید نشان بدهند که می‌توانند تیم بزرگی مثل رئال را هدایت کنند. این چیزی است که مسئولین رده‌بالای رئال کم کم به آن شک کرده‌اند. رئال مادرید این روزها بیشتر از هر زمان دیگری بی‌صبرانه منتظر فرصت نقل و انتقالات زمستانی است. قطار رئال مادرید از ریل خارج شده و به نظر می‌رسد این روزها هیچکس قادر نیست آن را هل داده و دوباره روی ریل برگرداند.

 

 

دیدگاه‌ها