کد خبر : 1571200 | 04 آذر 1397 ساعت 11:13 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

ریکلمه: فینال کوپا لیبرتادورس دیگر اهمیتی ندارد

خوان رومن ریکلمه، اسطوره بوکاجونیورز معتقد است که فینال کوپا لیبرتادورس پس از اتفاقات روز گذشته و حمله به اتوبوس بوکا، دیگر معنی خود را از دست داده است.

ریکلمه: فینال کوپا لیبرتادورس دیگر اهمیتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت تقابل دو تیم ریورپلاته و بوکاجونیورز، با تساوی 2-2 به پایان رسید و همه منتظر دیدار برگشت بودند که حمله هواداران ریور به اتوبوس بوکا باعث شد تا بازی 24 ساعت به تعویق بیفتد. حال ریکلمه به انتقاد از این رفتار پرداخت و مدعی شد که بازی دیگر معنی اش را از دست داده است.

 

 

1357467

 

 

او گفت:" از تماشای اتفاقاتی که رخ داد، خسته شدم، دیدم که مردم به سمت اتوبوس تیم سنگ پرتاب می‌کنند، نمی‌توانستم باور کنم و یک سری انسان آنجا بودند که این افراد را متوقف نمی‌کردند. باید خوشحال باشیم که بازیکنان بوکا مصدوم نشدند. در پان امریکانا اتفاق مشابهی رخ داد و بازیکنانی مصدوم و حتی کشته شدند. آنها هم از مردم هستند. این بازی دیگر اهمیتی ندارد، چیزی که مهم است این است که مصدومی نداشتیم.

 

فکر می‌کنم بوکا می‌خواهد در شرایط نرمالی بازی کند و تیم حریف هم همینطور. شکی ندارم که سرمربی ریور می‌خواهد بازیکنانش شرایط خوبی داشته باشند. به نظرم گایاردو نمی‌خواهد تیمش شرایط عجیبی را تحمل کنند."

دیدگاه‌ها