کد خبر : 1571320 | 04 آذر 1397 ساعت 18:16 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

خداراشکر فشار از روی دوشم برداشته شد

فروزان :کری باید مودبانه باشد

دروازه بان تراکتورسازی می گوید 130 دقیقه در آزادی فحش خورده است.

فروزان :کری باید مودبانه باشد

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از دیدار با پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگاران گفت:  یک بازی بسیار خوب داشتیم و یک توپ خیلی سخت را گرفتم. من امسال بازی های خوبی را انجام دادم اما یک سری بدشانسی ها باعث شد تا در تبریز تحت فشار باشم. من بازی های خوبی را انجام دادم اما با بد شانسی از روی پنالتی، شوت به کنج دروازه و یا گل به خودی دروازه من باز می شد. خیلی فشار روی من بود و خدا را شکر در این بازی بزرگ شرایط خوبی داشتم و توانستم نمایش خوبی داشته باشم.


فروزان در ادامه درباره پرچم ژاپنی که هواداران تراکتور در دست داشتند و کیفیت زمین مسابقه گفت: من پرچم ژاپن دست تماشاگران ندیدم. باران نیز روی کیفیت زمین تاثیر گذاشته بود. ما بازیکنان خوبی داریم که روی زمین بازی می کنند اما در کنار باران، کیفیت زمین آزادی نیز خوب نبود.


وی در ادامه درباره فحاشی های انجام گرفته در ورزشگاه، گفت: می دانستم که جو ورزشگاه چگونه است. 40 دقیقه زمان گرم کردن و 90 دقیقه جریان مسابقه به من فحاشی شد. به شجاعی نیز گفتم که هواداران فحش می دهند و بعضی ها نیز پست گذاشتند اما کاری نمی شود.

 

 

دروازه بان تراکتورسازی در ادامه در واکنش به کری خواندن های او اضافه کرد: این کری ها بازی را قشنگ می کند. کری باید با ادب باشد. خیلی ها کری درست می خوانند اما درست نیست.

 

فروزان در واکنش به این موضوع که هواداران تراکتورسازی نیز فحاشی انجام دادند، اظهار داشت: من در فضای بازی بودم و فحش طرفداران تراکتور را نشنیدم.

 

وی در پایان درباره قضاوت داور مسابقه، گفت: راجع به داوری حرف نمی زنم زیرا محروم می شوم(باخنده).

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها