کد خبر : 1571426 | 05 آذر 1397 ساعت 09:34 | 30.6K بازدید | 1 دیدگاه

سیامک، همچنان مطمئن در دفاع راست؛

چرا نعمتی هافبک نشد؟ (عکس)

سیامک نعمتی در بازی با تراکتور نیز دفاع راست بود و توانست نمایش قابل قبولی را ارائه کند.

چرا نعمتی هافبک نشد؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برای دومین بازی متوالی پرسپولیسی ها سیامک نعمتی را در پست دفاع راست داشتند. او در نیمه اول بازی با پیکان نیز در سمت راست خط دفاعی حضور داشت اما در نیمه دوم و پس از نمایش نه چندان خوب آدام همتی یک خط جلوتر رفت و ربیع خواه جای او بازی کرد.

 

نعمتی در مقابل پیکان در هر دو پست نمایش مطمئنی داشت و موفق شد در جریان پیروزی دو گله برابر تیم سابقش، مثمرثمر ظاهر شود. اما درخشش یک نیمه ای در خط میانی هم باعث نشد برانکو او را در این منطقه به کار گیرد. باتوجه به بازگشت نوراللهی و رسن از تیم ملی و همچنین خلا یک دفاع کناری یا میانی، برانکو بازهم ستاره شماره 88 خود را دفاع راست کرد تا برابر یوکیا سوگیتا قرار بگیرد.

 

 

این بازیکن جوان در دفاع مستحکم ظاهر شد و در حمله نیز موثر بود. حضور او در حملات باعث می شد سرخ ها با 3 هافبک و 2 مهاجم و خود نعمتی، برتری نفری را تا حدی داشته باشند.

 

حالا با محرومیت کمال کامیابی نیا از بازی ماشین سازی باید دید برانکو چه تدبیری درباره سیامک خواهد داشت. شاید ربیع خواه فیکس شود و نعمتی دفاع راست بماند و شاید هم نوراللهی جای کمال برود و از بین همتی و نعمتی یکی در پست هافبک حضور داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها