کد خبر : 1571483 | 05 آذر 1397 ساعت 12:04 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری کنسرت ها در حاشیه مسابقات لیگ

تماشای استقلال و پدیده با طعم موسیقی زنده

سازمان لیگ برتر تصمیم دارد همچنان برگزاری کنسرت های زنده در حاشیه مسابقات مهم را ادامه دهد.

تماشای استقلال و پدیده با طعم موسیقی زنده

به گزارش "ورزش سه"، میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا و برگزاری اولین کنسرت چند دقیقه ای با حضور خواننده سرشناس در مقابل دیدگان طرفداران باعث شد تا مسئولان سازمان لیگ برای پاکسازی محیطی و فرهنگی سکوها این رویه را در رقابت های مهم داخلی هم ادامه بدهند تا جایی که بازی بزرگ هفته سیزدهم لیگ برتر میان پرسپولیس و تراکتورسازی نیز با این کنسرت ها توام شد.


با تجربه موفق در برگزاری چنین برنامه های فرهنگی حالا سازمان لیگ به صرافت افتاده تا همچنان برگزاری کنسرت ها را ادامه دهد تا جایی که مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران با اشاره به بازخورد مثبت برگزاری کنسرت مهدی جهانی در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی اعلام کرد دیدار استقلال و پدیده هم کنسرت خواهد داشت.


حجت اله بهمنی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران گفت:« کنسرت مهدی جهانی را به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) و فرا رسیدن هفته بسیج پیش از دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی برگزار کردیم که مورد توجه تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت و بازخوردهای فرهنگی مثبتی هم در عرصه فوتبال داشت. این کنسرت با همکاری امور فرهنگی باشگاه پرسپولیس برگزار شد».


او ادامه داد:« به دلیل استقبال مناسب از این اقدام فرهنگی که آرامش و فضای دوستانه بیشتری را در ورزشگاه ایجاد کرد تصمیم گرفتیم که در بازی استقلال و پدیده با همکاری امور فرهنگی باشگاه استقلال کنسرت برگزار کنیم. البته تمام تلاش مان را انجام دادیم که تماشاگران فوتبال که اکثرا از قشر جوان هستند بدون پرداخت هزینه اضافی و بدون افزایش قیمت بلیت شاهد کنسرت خوانندگان محبوب خود در ورزشگاه باشند. باید از مسئولان شورای تامین استان، مدیران باشگاه‌های پرسپولیس، تراکتورسازی، استقلال و پدیده هم تشکر کنم که برای برگزاری این اقدام فرهنگی مناسب نهایت همکاری را با سازمان لیگ و اهالی فوتبال انجام دادند».

 

دیدگاه‌ها