کد خبر : 1571497 | 05 آذر 1397 ساعت 13:09 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی و یوونتوس به دنبال اعجوبه‌ جوان گالاتاسرای

چلسی برای جذب یونس آک‌گون پدیده‌ی جوان باشگاه گالاتاسرای تلاش می‌کند اما برای جذب او با رقیب قدرتمندی مثل یوونتوس مواجه است.

چلسی و یوونتوس به دنبال اعجوبه‌ جوان گالاتاسرای

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ی انگلیسی سان گزارش داد باشگاه چلسی مدتی است برای جذب یونس آک‌گون پدیده‌ی جوان و ترک باشگاه گالاتاسرای تلاش می‌کند و اخیراً در جریان پیروزی تیم ملی زیر 19سال ترکیه بر تیم ملی زیر 19سال انگلستان که آک‌گون در آن به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، استعدادیاب‌ها و مسئولین نقل و انتقالات چلسی در استادیوم حضور داشتند تا بازی این ستاره‌ی جوان ترک را از نزدیک ببینند.

 

به گزارش سان، علاوه بر دو باشگاه بزرگ چلسی و یوونتوس، باشگاه‌های بنفیکا و ولفسبورگ هم به دنبال جذب او هستند. این وینگر ترک که در سمت راست بازی می‌کند در فصل جدید در گالاتاسرای بازی‌های خیره‌کننده‌ای به نمایش گذاشته و در جریان پیروزی 1-0 تیم ملی زیر 19سال ترکیه مقابل انگلیس که در آنتالیا برگزار شد هم نمایش درخشانی داشت و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. به گزارش سان، آبی‌های لندن آک‌گون را به فهرست خرید خود اضافه کرده‌اند و در ماه‌های آینده به تلاش برای راضی کردن گالاتاسرای ادامه خواهند داد.

 

1357866

 

در صورتیکه موافقت گالاتاسرای جلب شود، چلسی مایل است ابتدا آک‌گون را به عنوان بازیکن قرضی به خدمت بگیرد تا در این مدت او بتواند با تجربه‌ی بازی در این باشگاه بعد از مدتی به عنوان یار فیکس به خدمت گرفته شود. آک‌گون تا فصل پیش در رده‌ی جوانان توپ می‌زده و امسال برای اولین  بار به تیم بزرگسالان گالاتاسرای پیوسته و تا کنون هفت بازی برای این غول فوتبال ترکیه انجام داده است.

 

1357868

دیدگاه‌ها