کد خبر : 1571498 | 05 آذر 1397 ساعت 13:10 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت‌های کاپیتان پرسپولیس بعد از اعتصاب

سیدجلال حسینی در زمان خروج از محل تمرین این تیم اعلام کرد اعتصاب نکرده‌اند و این موضع فقط اعتراض برای احقاق حق هواداران این تیم است.

صحبت‌های کاپیتان پرسپولیس بعد از اعتصاب

به گزارش “ورزش سه”، تمرین پرسپولیس امروز برگزار نشد و برانکو ایوانکوویچ با حضور در جمع خبرنگاران اعلام کرد بازیکنان تیمش در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات در آن حاضر نخواهند شد.


با این حال برخی بازیکنان با حضور در سالن وزنه به تمرین اختصاصی و انفرادی پرداختند تا خود را مهیای ادامه مسابقات کنند.


بعد از تمرین و زمانی که بازیکنان قصد خروج از استادیوم را داشتند سیدجلال حسینی دقایقی کوتاه به صحبت پرداخت: بحث اعتصاب نیست و ما فقط اعتراض داریم. به دنبال احقاق حق هواداران هستیم. مشکلی وجود ندارد و فردا هم تمرین خواهیم کرد.

 

سیدجلال حسینی در ادامه صحبت‌هایش به خبرنگار ورزش سه گفت: هواداران ما نجیب هستند. چرا باید اینقدر آزار و اذیت شوند؟ این‌ها همان هوادارانی هستند که رکورد صدهزار نفره در فینال آسیا را ثبت کردند. ما نتیجه نگرفتیم اما مشکلی پیش آمد؟ درگیری و فحاشی شد؟ هواداران ما در روزی که از بزرگترین افتخار محروم ماندند و نتوانستیم قهرمان شویم برابر بازیکنان ژاپنی، مهمانان بزرگی که برای تماشا آمده بودند نجیب بودن خود را نشان دادند. رییس فیفا و ای اف سی به تمجید آنها پرداختند و ما هیچ وقت نمی‌خواهیم بزرگترین سرمایه باشگاه اینچنین مورد ظلم قرار گیرند.


وی ادامه داد: این حرف‌ها که می‌گویید چیست؟ اعتصاب نکردیم و مگر اولین بار است. اما هواداران ما از پارسال مورد ظلم قرار میگیرند و نمی‌خواهیم این شرایط ادامه داشته باشد. هواداران ستون و سایبان تیم ما طی این مدت بودند و با حمایت‌شان باعث شدند از این مسیر سخت عبور کنیم و از مسوولان می‌خواهم به این اتفاقات چند وقت اخیر علیه آنها ورود کنند.

 

دیدگاه‌ها