کد خبر : 1571528 | 05 آذر 1397 ساعت 14:33 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهم به فوق سنگین بروم و رقابت کنم

براری: برخواه دلیل فنی برای خط زدن من ندارد

وزنه برداری که با ضربه دست سرمربی تیم ملی از نظر شنوایی دچار مشکل شده، معتقد است باید به اردوی جدید تیم ملی دعوت شود.

براری: برخواه دلیل فنی برای خط زدن من ندارد

به گزارش "ورزش سه"، چند روزی از جنجال های به وجود آمده میان ملی پوش وزنه برداری و سرمربی تیم ملی می گذرد؛ ماجرایی که به دلیل یک اتفاق تلخ در جریان مسابقات جهانی کلید خورد.


محمدرضا براری که این روزها پیگیر درمان پارگی پرده گوش خود است. به گفته پزشکان او باید چند هفته ای صبر کند تا شاید این پارگی ترمیم شود و نیاز به عمل جراحی نباشد. البته با وجود این اتفاق این وزنه بردار تمرینات خود را به صورت سبک آغاز کرده و برای ادامه کار در تیم ملی همچنان انگیزه دارد.


این وزنه بردار ملی پوش که در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ در دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه زد، درباره آخرین وضعیت مصدومیتش از ناحیه گوش که با سیلی سرمربی تیم ملی به وجود آمده بود، به "ورزش سه" می گوید: «پزشکان بعد از معاینه دقیق گفته اند تا پایان آذرماه صبر کنم تا دوباره تست شنوایی بدهم و مشخص شود که آن ۱۵ درصد شنوایی من برمی گردد یا خیر. از نظر شنوایی که وضعم بهتر نشده؛ اما دیگر درد ندارم. با این حال امیدوارم که پرده گوش من ترمیم شود و نیازی به جراحی نباشد.»


وی درباره اینکه با توجه به درگیری لفظی با برخواه امیدوار است به اردوی جدید تیم ملی دعوت شود، عنوان می کند: «با رفتاری که در این چند هفته داشتند، فکر می کنم نمی خواهند مرا دعوت کنند. من تصمیم دارم به یک وزن بالاتر بروم و در فوق سنگین وزنه بزنم و انگیزه های زیادی هم دارم. در این وزن سعید علی حسینی وزنه بردار خوبی است و من هم می خواهم با او رقابت کنم.»


وی به این سوال که اگر دعوت نشود، چه واکنشی خواهد داشت؛ اینطور پاسخ داد: «اگر این اتفاق رخ دهد که قطعا به خاطر خصومت شخصی است. الان ۴ وزنه بردار که به قطرکاپ می خواهند اعزام کنند که هم وزن های من همگی در لیگ پایین تر از من وزنه زدند. در واقع بهترین وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم من هستم و از نظر فنی نمی توانند مرا حذف کنند. من اگر حرفی علیه برخواه زدم، در جواب صحبت های خودش بوده و مشکلی هم با فدراسیون ندارم.»


براری در بخش پایانی صحبت هایش می گوید: «من اصلا سنم بالا نیست و چند قهرمان سال ۲۰۱۸ جهان سن بالاتری از من دارند. طبق صحبتی که با پزشک داشتم، مجوز داد که تمرینات سبک انجام دهم. فعلا وزنه های سبک می زنم و از یک ماه دیگر انشاالله می توانم به خوبی تمرین کنم.»

 

دیدگاه‌ها