کد خبر : 1571545 | 05 آذر 1397 ساعت 15:45 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند فردیناند از مصاحبه جنجالی مورینیو

ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد، مصاحبه اخیر مورینیو و انتقاد مستقیم او از چند بازیکن جوان تیمش را برای شیاطین سرخ غیرمفید دانست.

انتقاد تند فردیناند از مصاحبه جنجالی مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو در نشست خبری بازی با کریستال پالاس در اظهاراتی عجیب، 4 بازیکن جوان تیمش را لوس و ننر دانست که از ذهنیت لازم برای بازی در یونایتد برخوردار نیستند:« خیلی از ستاره های جدید،  فاقد بلوغ شخصیتی لازم هستند.

 

 

1357919

 

 

در قدیم فوتبالیست هایی با شخصیت مردانه بیشتری داشتیم. آنها بالغ تر حرف می زدند و عمل می کردند و برای زندگی آماده تر بودند. ما قدیم خیلی کمتر از حالا تحت حمایت بودیم ولی فوتبالیست های الان، اغلب لوس و نازپرورده هستند. آنها محبت و عشق بیشتری از اطرافیان خود دریافت می کنند. حالا دیگر بازیکنان بالغ کمتری را در دنیای فوتبال می بینیم.

 لوکا شاو پتانسیل بسیار بالایی دارد ولی نمی داند چگونه رفتار کند. پتانسیل بالا، بله، در مورد شاو، مارسیال، لینگارد و راشفورد صحبت می کنیم. بازیکنانی جوان با پتانسیل فنی بالا ولی کمی از لحاظ شخصیت رفتاری دچار مشکل هستند.»

 

 

1356870

 

 

ریو فردیناند در واکنش به این اظهارات گفت:« وقتی این چند بازیکن می شنوند که مورینیو در یک نشست خبری عمومی به این تندی از آنها انتقاد کرده و گفته است که ذهنیت درستی ندارند، می توانید از آنها انتظار داشته باشید که بازهم حامی مربی خود باشند؟ 

نمی خواهم بگویم که حرف های مورینیو اشتباه بوده اما منظور من این است که یک مربی نباید هرگز در نشست های عمومی به این شکل از بازیکنانش انتقاد کند. او هر روز آنها را در تمرین می بیند و می تواند پشت درهای بسته، مستقیما به آنها بگوید که چه دیدگاهی در مورد آنها دارد.

این حق یک مربی است ولی اینکه در کنفرانس خبری به این تندی بازیکنان را تخریب شخصیتی کنید، نه برای خود مربی خوب است و نه اقدامی مفید برای باشگاه محسوب می شود. در فصلی که حواشی در اطراف باشگاه زیاد است، این مساله هیچ کمکی به یونایتد نمی کند. حرف های مورینیو نه به مذاق بازیکنان که به مذاق هواداران نیز خوش نیامده است.»

 

دیدگاه‌ها