کد خبر : 1571706 | 06 آذر 1397 ساعت 14:20 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال ضعیف بازگشت کابوس رئال به بارسا

مارک کوکوریا، مدافع هافبک چپ باشگاه ایبار در بازی با رئال به کابوسی برای کهکشانی ها تبدیل شد.

احتمال ضعیف بازگشت کابوس رئال به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، شنبه گذشته رئال با سه گل در زمین ایبار شکست خورد تا بار دیگر نتواند فاصله خود با بارسا و اتلتیکو را کمتر کند.

ستاره ایبار در آن بازی کسی نبود جز بازیکن قرضی بارسا، "مارک کوکوریا". بازیکنی که با بی مهری والورده در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی راهی ایبار شد.

 

 

1357409

 

 

ستاره 20 ساله بارها و بارها اودریوسولا را مقهور سرعت و تکنیک خود کرد و روی هر سه گل تیمش نقش مستقیم داشت. درخشش او باعث شد تا رسانه ها به تمجید از وی بپردازند. حالا در بارسلونا صحبت از بازگرداندن او در تابستان آینده است اما این اتفاق به سادگی میسر نخواهد شد.

 

در قرارداد قرضی کوکوریا بند خرید دائمی برای ایبار گنجانده شده است با این حال بارسا نیز بندی به نفع خود در قرارداد دارد به این ترتیب که با پرداخت دو برابر رقم مدنظر ایبار، می تواند کوکوریا را بازگرداند. به این ترتیب حرف آخر در مورد این بازیکن با بارسلونا خواهد بود اما در نهایت باید دید که خود بازیکن چه نظری دارد.

 

او در تور تابستانی آمریکای بارسا حضور داشت و به وی قول حضور در تیم اول نیز داده شده بود اما در روزهای پایانی نقل و انتقالات، والورده به وی گفت که می تواند به تیم دوم بارسا برگردد و روی میراندا حساب باز کرده است. کوکوریا که به خاطر وعده انتقال به تیم اول، پیشنهاد ماینتس آلمان را رد کرده بود، در نهایت با ایبار قراردادی قرضی را امضا کرد. به نظر نمی رسد که در صورت ادامه کار والورده در بارسا، کوکوریا فصل بعد به بارسلونا بازگردد مگر اینکه سرمربی بارسا شخصا بتواند او را به بازگشت متقاعد کند.

 

دیدگاه‌ها