کد خبر : 1571723 | 06 آذر 1397 ساعت 12:39 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم فرهاد کاظمی، تهاجمی ترین تیم لیگ یک

سرخپوشان پاکدشت دراولین فصل حضور در دسته اول یکی از مدعیان قهرمانی بشمار می رود و بخت زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد.

تیم فرهاد کاظمی، تهاجمی ترین تیم لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پاکدشت در سایه بردهایی که در داخل خانه و خارج از خانه به دست می آورد ارایه گر بازی های تهاجمی است و به برد با یک گل راضی نمی شود. این تیم با دوگلی که به فجر سپاسی در شیراز زد شمار گل های خود را به عدد 26 رساند و هم اکنون بهترین تیم در فاز تهاجمی به همراه گل گهر بشمار می رود.

 

فرهاد کاظمی پیش ازاین که در لیگ برتر هم مربیگری می کرد عاشق بازی تهاجمی بود و حتی در برهه ای که در سپاهان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد تیمش را با شیوه 3-3-4 ارنج می کرد و تاکتیکش در فوتبال تنها یک چیز بود: حمله و حمله برای رسیدن به گل های متعدد. این تاکتیک تا به امروز در سرخپوشان پاکدشت هم خوب جواب داده است و به مانند روزهای حضور پارس جنوبی در لیگ یک که قهرمان شد و در همان اولین فصل حضور به لیگ برتر صعود کرد سرخپوشان پاکدشت هم می رود به این عنوان بزرگ دست پیدا کند. البته باید به این نکته اشاره کرد تیم فرهاد کاظمی در فاز دفاعی هم عملکرد قابل قبولی داشته است و در برابر 26 گل زده 10 گل خورده است.

 

فرهاد کاظمی موفقیت هایش را در فوتبال مدیون تفکرات تهاجمی اش است. او می تواند با سرخپوشان پاکدشت بازگشت با شکوهی به فوتبال داشته باشد. به خصوص اینروزها که در لیگ برتر بیشتر تیم هایمان تدافعی بازی می کنند و شمار گل های زده 10 تیم از 16 تیم حاضر در لیگ برتر در هر بازی به یک گل نمی رسد!

دیدگاه‌ها