کد خبر : 1571799 | 06 آذر 1397 ساعت 17:50 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

زانتی: چهره زشتی از آرژانتین به دنیا نشان دادند

اسطوره تیم فوتبال اینتر از اغتشاش هموطنانش پیش از فینال لیبرتادورس ابراز تأسف کرد.

زانتی: چهره زشتی از آرژانتین به دنیا نشان دادند

به گزارش "ورزش سه"، آشوب و حمله هواداران تیم فوتبال ریورپلاته به اتوبوس تیم بوکاجونیورز پیش از بازی برگشت فینال جام لیبرتادورس که باعث جراحت دو بازیکن تیم حریف و به تعویق افتادن بازی شد، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های دنیا داشته و خدشه بزرگی به وجهه فوتبال آرژانتین وارد کرده است.

این بازی قرار بود شنبه شب برگزار شود اما به دلیل آن اتفاق تا کنون دو بار به تعویق افتاده و هنوز تاریخی برای برگزاری آن اعلام نشده است. کار حتی به جایی کشیده که شهرداری جنوای ایتالیا به کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی پیشنهاد کرده است که این بازی را در استادیوم این شهر برگزار کنند.

 

 

1357487

 


زانتی در این باره به رادیو آنکیوی ایتالیا گفت:« من واقعاً از دیدن چنین صحنه‌هایی تأسف می‌خورم. رسیدن این دو تیم به فینال لیبرتادورس اتفاق زیبایی بود اما برگزار نشدن آن به خاطر خشونت، اتفاقی مزخرف. من بابت چهره‌ای که در چشم اهالی دنیا برای فوتبال آرژانتین ترسیم شد، تأسف می‌خورم. یک بار دیگر خشونت برنده شد و ما به جای صحبت درباره فوتبال داریم درباره چنین حوادثی صحبت می‌کنیم.»

 

زانتی با حق دادن به مسئولان بوکا جونیورز برای خودداری از انجام بازی پس از مورد حمله واقع شدن اتوبوس تیم‌شان، افزود:« من فکر نمی‌کنم که شرایط برای برگزاری بازی مساعد بوده باشد چون بازیکنان بوکا نه از نظر ذهنی و نه از نظر فیزیکی آماده نبودند. به نظر من این مشکلی که فقط محدود به بحث حمایت از تیم‌‌ها باشد نیست اما مشکلی است که جامعه آرژانتین سال‌ها با آن دست و پنجه نرم کرده است. این مشکل نشأت گرفته از نقص سیستم آموزشی ماست که در رفتار مردم نمود پیدا می‌کند. تمام دنیا منتظر این بازی بودند اما متأسفانه خشونت برنده آن شد.»

دیدگاه‌ها