کد خبر : 1571820 | 06 آذر 1397 ساعت 18:15 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاپلو:

رئال تاوان اشتباهش در مورد رونالدو را پس می دهد

رئال مادرید امشب در ورزشگاه المپیکوی رم برابر آاس رم قرار می گیرد و در صورت کسب تساوی، شانس صعودش به عنوان تیم اول را افزایش خواهد داد.

رئال تاوان اشتباهش در مورد رونالدو را پس می دهد

به گزارش "ورزش سه"، رئال روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. پس از جدایی رونالدو، رئال شروعی خوب در لالیگا و لیگ قهرمانان داشت اما به یکباره دچار افت شد و کار به اخراج لوپتگی و جانشینی سولاری کشید. پس از کسب 4 برد متوالی، سولاری نیز این هفته برابر ایبار شکست را تجربه کرد تا رئال بار دیگر به روزهای بحرانی سلام دهد.

یک شکست در زمین رم، اوضاح رئال را بار دیگر در بحرانی جدی خواهد برد.

 

 

1358139

 

 

فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی مشهور دنیای فوتبال، در مورد شرایط رئال به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« رئال در شرایط خوبی به بازی نرسیده است. رم هم این هفته شکست خورده ولی معتقدم وضعیت روحی رئال بدتر از رم است. در رئال تاوان طرز تفکر اشتباه در مورد رونالدو را پس می دهند.

سران رئال تصور می کردند که بدون رونالدو هم به راحتی می توانند پیشتازی کنند و در بازی ها پیروز شوند. وقتی رونالدو در رئال بود، این تیم برای حریفان ترسناک تر از همیشه می شد. رونالدو باعث آزادی عمل بیشتر هم تیمی هایش نیز می شد و فشار را از روی آنها بر می داشت. او هر لحظه می توانست برای رقبا دردسرساز شود. در هر صورت رئال را نباید هرگز دست کم گرفت. آنها مارسلو و کارواخال را دوباره در اختیار دارند و نسبت به هفته های قبل قدرتمندتر شده اند.»


دیدگاه‌ها