کد خبر : 1571826 | 06 آذر 1397 ساعت 18:41 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

زنوزی جای 2 تیم باید چهار تیم داشته باشد

زاهدی: در تبریز از پرسپولیس مهمان‌نوازی می‌شود

مدافع ماشین سازی مدعی شد تیمش برابر مدافع عنوان قهرمانی دست و پا بسته نیست و همانند چند دیدار اخیر به دنبال امتیاز از این جدال خواهد بود.

زاهدی: در تبریز از پرسپولیس مهمان‌نوازی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی، مدافع ماشین سازی در خصوص دیدار این هفته تیمش برابر پرسپولیس گفت:بعد از بازی با سپاهان خودمان را آماده بازی حساس با پرسپولیس می‌کنیم و انگیزه و روحیه خوبی بین بچه‌ها وجود دارد، ولی شرایط تیم خوب نیست و مثل هفته‌های اخیر مصدومان زیادی داریم که باعث شده دست مهاجری در چیدمان تیم تنگ شود.


وی در واکنش به اینکه پرسپولیس از حیث بازیکنان با کمبود مواجه است گفت: از این نظر شرایط ما و آنها شبیه به هم است ولی در نظر بگیرید پرسپولیس با همین 12-13 بازیکنی که در اختیار دارد توانست به فینال آسیا برسد و شاید از نظر تعداد بازیکن کمبود داشته باشد ولی نفرات مهم و کلیدی در ترکیب خودش دارد. بازی خوبی خواهد شد و همانطور که در هفته‌های اخیر دیدید در تبریز به تیمی باج نمی‌دهیم و سپاهان هم تا قبل از اینکه 10 نفره شویم نتوانست به دروازه ما فشار بیاورد و در این بازی هم به دنبال برد هستیم و برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم.


مسیح زاهدی که در دیدار برابر سپاهان دچار آسیب شده بود درباره حضورش در این دیدار گفت: من از ناحیه مچ دست مصدوم هستم و امروز هم با تیم تمرین نمی‌کنم ولی به احتمال زیاد به بازی با پرسپولیس می‌رسم و همه سعیم را می‌کنم که این بازی مهم را از دست ندهم.


وی که پیش از این انتقاداتی نسبت به پرداختی‌های باشگاه داشت در توضیح آن گفت: مشکل خاصی نبود و صحبت خوبی با آقای نصیرزاده داشتیم و برطرف شد و قرار است مشکلات مالی هم به زودی حل شود. امسال وضع پرداختی‌ها خوب بوده و تا الان 35 درصد گرفته‌ایم.


زاهدی درباره اعتراضاتی که نسبت به مالکیت زنوزی در دو باشگاه تبریزی وجود دارد گفت: من زیاد از قوانین فیفا سر در نمی‌آورم ولی وقتی استقلال و پرسپولیس مالکیت مشترک دارند حتماً این موضوع مشکلی ندارد. وقتی کسی توانایی اداره دو باشگاه را دارد چه اشکالی دارد مالک هر دو باشگاه باشد. اگر کسی بیاید و نتواند پول بازیکنان را پرداخت کند خوب است؟ من حتی می‌گویم شخصی مثل زنوزی کاش به جای 2 باشگاه 4 باشگاه در لیگ برتر داشته باشد.


وی با اشاره به نمایش جوانمردانه تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: اگر بازی ما با تراکتورسازی را دیده باشید متوجه می‌شوید که چنین مسائلی اصلاً وجود ندارد. خود آقای زنوزی برای بردن تراکتور بیشترین پاداش در طول فصل را برای ما در نظر گرفت و حتی برای بردن استقلال و پرسپولیس هم قول چنین پاداشی نداده بود. این مسائل اصلاً مطرح نیست.


مدافع ماشین سازی در واکنش به احتمال درگیری‌ها روی سکوها در جدال با پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. مردم تبریز همیشه به مهمان‌نواز بودن معروف هستند و همیشه به میهمان خود احترام می‌گذارند و بعید می‌دانم مشکل خاصی پیش بیاید.

دیدگاه‌ها