کد خبر : 1571867 | 06 آذر 1397 ساعت 21:44 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: از کسب پیروزی برابر آیندهوون اطمینان نداریم

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا ابراز امیدواری کرد راکیتیچ و کوتینیو در دیدار برابر آیندهوون بازی کنند.

والورده: از کسب پیروزی برابر آیندهوون اطمینان نداریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با کسب 10 امتیاز از 4 بازی ابتدایی خود در صدر جدول مرحله گروهی در لیگ قهرمانان قرار داشته و فردا شب به مصاف آیندهوون خواهد رفت.

 

دیدار با آیندهوون: "بازی های این تیم در این فصل لیگ قهرمانان را مشاهده کرده ایم. برای حریف خود احترام زیادی قائل هستیم و من معتقدم آنها فصل بسیار خوبی را سپری کرده اند پس ما هرگز از کسب پیروزی در این دیدار مطمئن نیستیم."

 

1350694

 

شرایط بازیکنان: "در طول فصل مشکلات زیادی را متحمل شدیم. در 2 بازی در لیگ قهرمانان لیونل مسی را در اختیار نداشتیم و نتایج خوبی گرفتیم. اگر تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشم شرایط بهتر خواهد شد اما من نمی خواهم در مورد بازیکنانی که ندارم فکر کنم.

 

مشکلات اخیر ما در مورد انتخاب بازیکنان برای من تاثیرگذار خواهد بود. آرتور و راکیتیچ اخیرا آسیب دیده اند و این شرایط در مورد فرمالن، رافینیا و سیله سن هم وجود دارد اما این بهایی است که باید ما پرداخت کنیم. در مورد استفاده از کوتینیو در دیدار برابر اتلتیکومادرید احتیاط کردیم و شرایط راکیتیچ در پایان تمرینات معلوم خواهد شد اما در مورد استفاده از هر 2 بازیکن خوش بین هستیم."

 

مصاحبه راکیتیچ در مورد تمدید قرارداد والورده: "در این مورد حرف زیادی برای گفتن ندارم زیرا در تیم های بزرگ انتقاد بعد از یک باخت و تمجید پس از یک پیروزی وجود دارد اما باید ببینیم در فصل جاری چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها