کد خبر : 1571930 | 07 آذر 1397 ساعت 10:16 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد ستاره‌های سابق یونایتد از مورینیو با وجود پیروزی

ژوزه مورینیو با وجود پیروزی 1-0 منچستریونایتد مقابل یانگ بویز سوئیس و راه‌یابی به مراحل حذفی چمپیونزلیگ با انتقاد اسطوره‌های سابق این باشگاه پل اسکولز و ریو فردیناند روبرو شد.

انتقاد ستاره‌های سابق یونایتد از مورینیو با وجود پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، با وجود پیروزی دراماتیک منچستریونایتد مقابل یانگ بویز سوئیس که در ورزشگاه اولدترافورد اتفاق افتاد و باعث شد شاگردان ژوزه مورینیو به مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه یابند، بعضی از اسطوره‌های سابق باشگاه همچنان تیغ تیز انتقادات خود را متوجه آقای خاص کردند. ریو فردیناند بعد از بازی دیشب حال و هوای کلی بازی یونایتد را منفی خواند و پل اسکولز برای توصیف بازی شاگردان مورینیو در مقابل یانگ بویز از صفت "وحشتناک استفاده کرد".

 

 اسکولز درباره‌ی نمایش یونایتد در مقابل یانگ‌بویز گفت:" به اعتقاد من بازیکنان یونایتد امشب وحشتناک بودند. به خصوص در نیمه‌ی دوم. در تمام نقاط زمین و در تک‌تک پستها، منچستریونایتد از کمبود کیفیت رنج می‌برد. من برای یانگ بویز واقعاً متاسفم".

 

1358291

 

فردیناند هم درباره‌ی بازی یونایتد گفت:" گلی که امشب فلینی به ثمر رساند، مگر این فصل چند بار شاهد چنین گلهایی از او بوده‌ایم؟ از طرف دیگر باید به سیو بی‌نظیر دخیا اشاره کنیم که اگر نبود این نتیجه بدست نمی‌آمد. عملکرد یونایتد معمولی بود ولی نتیجه‌ای که در نهایت بدست آمد مهمترین چیزی بود که منچستریونایتد به آن نیاز داشت. آنها به یک نقطه‌ی شروع روحیه‌بخش احتیاج داشتند".

 

1358292

دیدگاه‌ها