کد خبر : 1571972 | 07 آذر 1397 ساعت 13:20 | 55.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کوپه

دلیل اصلی خط خوردن ایسکو از فهرست رئال لو رفت

شب گذشته عدم حضور ایسکو در فهرست 18 نفره رئال برای بازی با رم شگفتی زیادی را موجب شد.

دلیل اصلی خط خوردن ایسکو از فهرست رئال لو رفت

به گزارش "ورزش سه"، ایسکو در شش فصل اخیر یکی از مهره های همیشه تاثیرگذار رئال مادرید بوده است. ستاره ای که هرچند به ندرت توانسته برای یک مقطع طولانی به عنوان بازیکن ثابت مورد استفاده قرار بگیرد اما حضورش در زمین، تحت هر شرایطی کیفیت تیمی رئال را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

 

 

1358240

 

 

او فصل جاری با حضور لوپتگی روی نیمکت رئال، تبدیل به بازیکن فیکس شده بود و یکی از مخالفان جدی اخراج او نیز بود. ایسکو حتی در نشستی خبری گفت که در صورت اخراج لوپتگی، باید همه بازیکنان رئال را اخراج کنند. در هر صورت لوپتگی پس از شکست سنگین در ال کلاسیکو از کار برکنار شد و سولاری جای او را گرفت و از آن پس ایسکو به نیمکت ذخیره ها تبعید شد. شب گذشته اما او روی نیمکت نیز حضور نداشت و بازی برابر رم را از روی سکوها تماشا کرد.

 

سولاری دلیل خط زدن ایسکو را کاملا فنی ارزیابی کرد اما مانولو لاما، گزارشگر مشهور کادنا کوپه ادعایی دیگر را مطرح کرد. به این صورت که ایسکو پس از شکست 3-0 رئال برابر ایبار، با سولاری مشاجره کرده و همین تنش لفظی باعث شده تا از فهرست 18 نفره بازی با رم کنار گذاشته شود.

ابتدا تصمیم بر این بود که ایسکو به رم سفر نکند اما به دلیل حواشی زیادی که این اتفاق باعث می شد، سولاری تصمیم گرفت ایسکو را به رم ببرد و سپس نام او را خط بزند. اینگونه تمرکز رسانه ها روی بازی معطوف می شد و نه خط خوردن ایسکو. تدبیری که جواب هم داد.

دیدگاه‌ها