کد خبر : 1571985 | 07 آذر 1397 ساعت 11:53 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی پاری سن ژرمن - لیورپول

دو تیم پاری سن ژرمن و لیورپول، امروز در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی پاری سن ژرمن - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که به دنبال راهی برای صعود از این گروه است، به کسب پیروزی در دیدار امروز نیاز دارد و این دیدار می‌تواند تکلیف آینده آنها را در این گروه مشخص کند. شاگردان توخل با 5 امتیاز از 4 بازی خود، در رده سوم جدول گروهشان قرار گرفته اند. آنها 1 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست تا به اینجا کسب کرده اند. در صورت شکست در این دیدار و پیروزی ناپولی مقابل ستاره سرخ، پاری سن ژرمن از صعود به دور بعد باز خواهد ماند و احتمالا راهی لیگ اروپا خواهد شد. بدین ترتیب، آنها بدون شک برای کسب پیروزی پا به این دیدار می‌گذارند.

 

1358364

 

 

در آن سو لیورپول با 6 امتیاز، هم امتیاز با ناپولی در رده دوم قرار گرفته اند. آنها در دیدار نهایی خود به مصاف ناپولی خواهند رفت و در صورت شکست در این دیدار نیز فرصت جبران در دیدار نهایی را خواهند داشت. با این حال، مطمئنا کلوپ نمی‌خواهد کار به چنین جایی کشیده شود و با پیروزی در دیدار امروز به دنبال نهایی کردن صعودش است.

 

دو تیم تا به حال 1 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که آن دیدار نیز با پیروزی خانگی لیورپول همراه بود. لیورپول برای این بازی، چمبرلین را در اختیار نخواهد داشت و حضور مانه و گومز نامشخص است. در آن سو، داگبا، ان سوکی و خسه به علت مصدومیت در اختیار پاری سن ژرمن نیستند و حضور نیمار و امباپه هنوز مشخص نیست، هر چند که توخل حتم داد این دو بازیکن در ترکیب تیمش حضور خواهند داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1358365

دیدگاه‌ها