کد خبر : 1572082 | 07 آذر 1397 ساعت 19:25 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون: آلیسون یکی از سه دروازه بان برتر دنیا است

جیجی بوفون دروازه بان باتجربه پاری سن ژرمن از درخشش آلیسون در این فصل در ترکیب لیورپول تمجید کرد.

بوفون: آلیسون یکی از سه دروازه بان برتر دنیا است

به گزارش "ورزش سه"، امشب پاری سن ژرمن در خانه میزبان لیورپول خواهد بود و بوفون و آلیسون برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت اما دروازه بان باتجربه پی اس جی مدعی شد  سالهاست در حال تحسین عملکرد آلیسون است.

 

بوفون گفت: "زمانیکه من دروازه بانی را آغاز کردم سوال این بود که توانایی های گلرها در استفاده از دست هایشان چقدر است اما حالا این سوال به قدرت آنها به بازی با پا معطوف شده است.

 

1326284

 

شکی نیست که دروازه بانی در طول دوران حرفه ای من تکامل یافته است، اما به هر حال از نظر من یک دروازه بان باید بر اصول کارش تمرکز کند. اما شما باید قبول کنید که نقش سنگربانان تغییر کرده است و حالا چیزهای بیشتری از دروازه بان مدرن انتظار می رود.

 

آلسیون بکر همان چیزی است که یک دروازه بان مدرن باید باشد. شاید لیورپول در فصل جاری گل های کمی دریافت کرده باشد و آلیسون را می توان یکی از نام های جدید موفق در فوتبال جزیره دانست اما درخشش او  تعجب برانگیز نبوده است.

 

من سالهاست بازی آلیسون را می بینم و همیشه از او تمجید کرده ام. او در بازی با توپ راحت بوده، شوت گیر است و به دفاع خود اطمینان می دهد. آلسیون در حال حاضر یکی از سه دروازه بان برتر دنیا بوده و از جایگاه خوبی برخوردار است."

دیدگاه‌ها