کد خبر : 1572102 | 07 آذر 1397 ساعت 21:26 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: نگران ادن هازارد هستم

مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی تاتنهام از غیبت ادن هازارد در دیدار فردا شب در لیگ اروپا برابر پائوک خبر داد.

ساری: نگران ادن هازارد هستم


به گزارش "ورزش سه"، چلسی که برای اولین بار در فصل جاری در دیدار ابتدای هفته برابر تاتنهام طعم شکست را چشید، فردا شب در لیگ اروپا میزبان پائوک خواهد بود.

 

1351371

 

مائوریتسیو ساری گفت: "آسیب دیدگی ادن هازازد جدی نیست اما من فکر می کنم او قادر نخواهد بود برابر پائوک بازی کند و احتمالا ما می توانیم از هازارد در بازی بعدی لیگ برتر استفاده کنیم. من نگران هازارد هستم زیرا 25 روز پیش وی از ناحیه کمر و حالا مچ پا آسیب دیده است. این هفته استراحت کردن برای هازارد مفید خواهد بود اما در کل من فکر نمی کنم او بتواند طی یک ماه 9 یا 10 بازی انجام دهد و نیاز به استراحت دارد.

 

در ماه دسامبر، ما باید 10 بازی انجام دهیم و من فکر می کنم اکنون باید تغییراتی ایجاد کنیم. هدف اول ما صعود از گروه بود که محقق شد و حالا ما قصد داریم صدرنشینی خود را مسجل سازیم. برای این امر به یک امتیاز نیاز داریم اما برای کسب تساوی به میدان نخواهیم رفت.

 

بی شک در دیدار ابتدای هفته برابر تاتنهام نمایش خوبی نداشتیم اما ما بعد از 110 روز شکست خوردیم. باید بدانیم که چرا بدون هدف برابر تاتنهام بازی کردیم و این طبیعی است. بازی پنجشنبه برای ما بسیار مهم است، زیرا من می خواهم واکنش تیم و درس هایی که آموخته ایم را ببینم."

دیدگاه‌ها