کد خبر : 1572332 | 08 آذر 1397 ساعت 18:19 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

به مالکان نساجی کمک کنید

نکونام: تا به حال به اندازه امروز بدشانس نبوده‌ایم

سرمربی تیم نساجی مازندران معتقد است تیمش با بدشانسی و برخی اشتباهات فردی برد شیرینی را از دست داده است.

نکونام: تا به حال به اندازه امروز بدشانس نبوده‌ایم

به گزارش “ورزش سه” ، جواد نکونام، سرمربی نساجی مازندران بعد از تساوی دو بر دو مقابل سپیدرود، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی گفت:


می دانستیم سپیدرود در نیمه اول بازی را می خواباند. می خواستند بازی را از تب و تاب بیندازند؛ ولی ما گل زدیم. موقعیت هایی هم از دست دادیم. دو آفساید هم گرفته شد که به نظر من صد در صد آفساید نبود و بازیکنان ما می توانستند با گلر سپیدرود تک به تک شوند. در نیمه دوم، به بازیکنان گفته بودم مراقب ضد حملات باشیم. متاسفانه بازیکن ما یک اشتباه کرد. امروز نساجی بدون حمله حریف گل خورد. ما دو گل خوردیم؛ ولی تا قبل از آن؛ سپیدرود یک موقعیت نصفه و نیمه در وقت اول بازی داشت. بعد از گل دوم هم آنها روی ضد حملات خطرناک شدند؛ ولی توانستیم دوباره بازی را کنترل کنیم. چند موقعیت داشتیم که تبدیل به گل نکردیم. بی شک شما هم موافقید که می توانستیم امروز با اختلاف ببریم. موقعیت هایی ساختیم. سپیدرود تیمی است که به رقبای خود، مخصوصا خارج از خانه به دشواری موقعیت می دهد؛ ولی ما موقعیت هایی داشتیم که گل نشد و بدشانسی آوردیم. متاسفانه دو تعویض ما هم امروز سوخت. بازیکنان در اواخر بازی خسته بودند و می توانستیم تعویض کنیم؛ ولی چون دو تعویض اجباری داشتیم، این فرصت از ما گرفته شد. این بازی می توانست یکی از راحت ترین بازی های ما در لیگ برتر باشد؛ ولی اشتباهات فردی داشتیم. به گل دومی که خوردیم، نگاه کنید. ما در موقعیت حمله بودیم. یک اشتباه در میانه میدان، توپ را به آنها داد و گل زدند. به نظرم نساجی امروز خوب بازی کرد. در لحظاتی که باید بیشتر فشار می آوردیم، تیم سست شد؛ چون فکر می کردند می توانیم راحت بازی را ببریم.

 

1358839

 

تا به حال اینقدر بدشانس نبوده ایم


متاسفانه در بازی قبلی، سجاد عاشوری وقتی داشت گرم می کرد، مصدوم شد. امروز هم ممشلی نتوانست بازی کند. دیروز یک توپ ساده به پای او خورد و متاسفانه پنجه پایش پیچید. گفت بازی می کند ولی بعد از گرم کردن متوجه شدیم نمی تواند. واقعا در این سه بازی آخر، مصدومیت های الکی داشتیم. همین امروز کتف نظری در رفت یا عباس زاده  مصدوم شد. به نظرم امروز بدشانس ترین روز بازی های ما در لیگ برتر بود و تا به حال اینقدر بدشانس نبودیم. از لحظه گرم کردن، مصدوم دادیم. به خاطر مصدومیت های بازی هم تغییر تاکتیک و سیستم داشتیم. بچه ها اینقدر حمله کرده بودند که دیگر جان نداشتند.

 

مسئولان به مالکان باشگاه کمک کنند


از ته قلبم از هواداران صمیمانه تشکر می کنم. آنها سنگ تمام گذاشتند. کمکشان به ما انرژی زیادی داد تا خوب بازی کنیم. ما هم دوست داریم در قائمشهر باشیم.شما برای انجام کار بزرگ نیاز به سخت افزارهای ساده و پیش پا افتاده در فوتبال دارید. ما یک مقدار مشکلات داریم. زمین تمرین، خوابگاه بازیکنان و... هست. ما زمین طبیعی می خواهیم. متاسفانه نداریم. مالکان محترم هم تلاش خود را کرده اند؛ ولی با توجه به برنامه ریزی، هنوز بستر فراهم نیست. از اول فصل، یک رختکن ما را درست نکرده اند. واقعیت اینجاست ما با توجه به ارتباطاتمان داریم در استادیوم وطنی بازی می کنیم؛ وگرنه این ورزشگاه استاندارد نیست. ما دوست داریم کلا در قائمشهر باشیم. یکی از ایده های ما از ابتدا همین بود. ولی متاسفانه اینجا امکانات نداریم. مگر ما برای سه بازی حذفی اینجا اردو نزدیم؟ دوست داریم این اتفاق بیفتد و اگر از فردا امکانات حاضر باشد، ما همین جا می مانیم. از اول فصل اینقدر گفتیم استادیوم و رختکن را درست کنید. درست شد؟ صنیعی فر و حدادیان از جیبشان هزینه می کنند. باید مسئولان به آنها کمک کنند تا بستر برای حمایت از نساجی مهیا باشد. مالکان ما هم دوست دارند تیم اینجا باشد؛ ولی امکانات مهیا نیست. اگر مهیا شد، ما از فردا همین جا هستیم. در کل ما خیلی وقت ها سه یا چهار روز در اینجا بوده ایم و تمرین کرده‌ایم.

دیدگاه‌ها