کد خبر : 1572613 | 09 آذر 1397 ساعت 19:20 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

دلداری دروازه بان استقلال خوزستان به دروازه بان سایپا

گروسیان: منادی نباید از کسی معذرت خواهی کند

دروازه بان جوان استقلال خوزستان در پایان بازی دروازه بان سایپا را در آغوش گرفت و بابت گل بدی که منادی خورد او را دلداری دارد.

گروسیان: منادی نباید از کسی معذرت خواهی کند

به گزارش" ورزش سه"، بازی دو تیم سایپا و استقلال خوزستان علاوه بر نتیجه و حساسیت های آن یک نکته ویژه داشت و آن حضور دو دروازه بانی بود که در دو سال اخیر شرایط مشابهی داشته اند. حسین اکبر منادی دروازه بان جوان سایپا امروز روی یک اشتباه دروازه اش باز شد. او نتوانست ضربه ایستگاهی دلفی را بگیرد و توپ دربرگشت تبدیل به گل شد تا سایپا برد را از دست بدهد.

 

این اتفاق باعث شد تا دروازه بان جوان سایپا در پایان بازی فشار و استرس زیادی را تحمل کرده و تحت تاثیر این موضوع باشد. با این حال فرزین گروسیان دروازه بان جوان استقلال خوزستان در پایان بازی به سراغ منادی رفت و او را در آغوش کشید.

گروسیان در این باره می گوید:« بله این کار را کردم چون یاد فصل گذشته خودم افتادم. یادم هست بعد از گل بدی که در تراکتورسازی خوردم هر گلی که تیم می خورد می گفتند گروسیان مقصر است. اما خداراشکر آقا یحیی پای من ایستاد و من امسال توانستم آن روزهای بد را پشت سر بگذارم. من دروازه بان جوانی بودم که حتی برنامه نود به جای حمایت از من بیشتر من را مقصر می دانست. الان اما خداراشکر شرایطم خوب شده و توانستم آن روز ها را پشت سر بگذارم.»

گروسیان در ادامه گفت:« به منادی گفتم که این برای هرکسی اتفاق می افتد و او نباید خودش را مقصر دانسته و از کسی عذرخواهی کند. به منادی گفتم که نگذارد این گل روی کارش تاثیر بگذارد و از او خواستم که قوی تر باشد و تحت تاثیر جو قرار نگیرد.»

 

فرزین گروسیان فصل گذشته در تراکتورسازی که جوانگرایی کرده و روزهای خوبی نداشت در هفته های ابتدایی یکی  دو گل بد خورد و بد از آن تحت تاثیر نتایج ضعیف تراکتور فشار زیادی را از طرف رسانه ها تحمل کرد . او امسال در استقلال خوزستان اما توانسته بازی های خوبی انجام بدهد. اوج کار او هفته گذشته و بازی با استقلال تهران بود که بارها دروازه تیمش را نجات داد.او امروز هم یک توپ فوق العاده را از روی پای مهدی ترابی قاپید و در چند مورد باعث نجات دروازه تیمش شد. بی شک منادی هم می تواند در سال های آینده با کسب تجربه بیشتر تبدیل به دروازه بانی مطمئن شود همانطور که در هفته های گذشته توانایی هایش را برای تیم علی دایی نشان داده است.

 

دیدگاه‌ها