کد خبر : 1572702 | 10 آذر 1397 ساعت 11:21 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

جدال جالب فروزان و طیبی با هم تیمی‌های پارسال

تقابل دروازه بان تراکتورسازی با پارس جنوبی جم می تواند حساسیت های ویژه ای داشته باشد.

جدال جالب فروزان و طیبی با هم تیمی‌های پارسال

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان که سال گذشته پیراهن پارس جنوبی جم را برتن کرد و بازی های خوبی نیز در این تیم به نمایش گذاشت، امسال در تراکتورسازی توپ می زند و قرار است امروز در چارچوب هفته چهاردهم لیگ در جم مقابل پارس جنوبی قرار بگیرد.


این تقابل در حالی شکل می گیرد که هواداران پارس جنوبی پارسال در مقاطعی از او دلخور شدند. پنالتی که فروزان مقابل پرسپولیس خراب کرد و همچنین مصاحبه هایی که این دروازه بان بعد از جدایی از پارس و رفتن به تراکتور سازی انجام داد موجبات دلخوری هواداران پارس را فراهم کرده و همین موضوع تقابل امروز او با هواداران پارس را حساس کرده است.


این موضوع روز گذشته در نشست خبری محمد تقوی نیز از او مورد سوال قرار گرفت که سرمربی تراکتورسازی اینطور واکنش نشان داد:«همیشه اینطور بوده وقتی بازیکنی در یک تیم بازی می کرده شمشیر دولبه می تواند باشد. هم ممکن است از نظر روانی روی آنها تاثیر بگذارد که این اتفاق را در بازی قبل داشتیم. هم ممکن است انگیزه دوباره ای برایشان باشد. حداقل درباره محسن فروزان من معتقدم همیشه هرچه بازی حساس تر باشد نمایش بهتری را خواهد داشت.»


حال باید منتظر ماند و دید واکنش هواداران پارس جنوبی در بازی امروز به حضور محسن فروزان درون دروازه تراکتورسازی چیست.


گفتنی است؛ ایمان سلیمی و محمدطیبی دو بازیکن سابق پارس هستند که امروز در ترکیب تراکتور مقابل تیم پیشین خود به میدان می روند.


دیدار پارس جنوبی و تراکتورسازی ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها