کد خبر : 1572779 | 10 آذر 1397 ساعت 15:01 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

نویمایر با کیفیت و شاید بی انگیزه

شفر گره هافبک آلمانی استقلال را باز می کند؟

هافبک آلمانی استقلال در مدتی که در این تیم بازی می کند به خوبی کیفیت خود را نشان داده است اما هرگز به یک بازیکن ثابت در این تیم تبدیل نشده است.

شفر گره هافبک آلمانی استقلال را باز می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس نویمایر هر زمان که برای استقلال بازی کرده توانایی های خود را به خوبی نشان داده است اما شاید یک بی انگیزه باعث شده این بازیکن با کیفیت هرگز به یک بازیکن ثابت تبدیل نشود.


نویمایر در بازی با صنعت نفت هم در دقیقه 80 وارد زمین شد و چند دقیقه بعد با یک دوی دیدنی با طارق همام و یک دریبل زیبا ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپش با بدشناسی به تیر دروازه برخورد کرد.


در باره نویمایر گفته می شود بازیکن بسیار با کیفیتی در تمرینات نشان داده است ولی او انگیزه لازم را ندارد و هنوز با شرایط زندگی در ایران خود را وفق نداده است.


با این شرایط به نظر می رسد شفر نقش مهمی در ایجاد انگیزه در نویمایر دارد و این بازیکن اگر از نظر ذهنی آماده باشد استقلال به هیچ عنوان نیاز به بازیکن جدید حس نمی کند.


در روزهایی که بحث بازگشت جپاروف به استقلال داغ شده است، به نظر می رسد شفر در صورتی که بتواند نویمایر را آماده 90 دقیقه بازی کردن کند، بعید است آبی ها بازیکنی در پست هافبک بازیساز نیاز به بازیکن داشته باشند.

 

1359333

 

عکس: رضا سعیدی پور

 

دیدگاه‌ها