کد خبر : 1573220 | 12 آذر 1397 ساعت 11:30 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

72 ساعت تا مشخص شدن سرنوشت گرشاسبی

مدیرعامل بازنشسته پرسپولیس تنها 72 ساعت تا مشخص شدن وضعیت خود فرصت دارد.

72 ساعت تا مشخص شدن سرنوشت گرشاسبی

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تصویت قانون منع بکارگیری بازنشستگان اکنون همه در انتظار مشخص شدن وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس هستند.


حمیدرضا گرشاسبی که به نظر می‌رسد در مجمع سالیانه باشگاه با حضور اعضای مجمع و نمایندگان وزرا تکلیفش مشخص شود، بحثی در اینباره به بیرون درز نکرد و شواهد از ادامه حضور او در مسند مدیریت تا پایان مهلت (15 آذرماه) خبر می‌دهد.


با این حال وزارت ورزش خبر از خصوصی سازی این باشگاه داده است. موضوعی که باعث می‌شود تا تغییرات روی صندلی مدیریت به بعد از تعیین تکلیف در اینباره موکول شود. موضوعی که البته با توجه به سابقه گذشته و موانعی که در این رابطه وجود دارد با تردید بزرگی از سوی فوتبالدوستان همراه است و آنها همچنان موضوع خصوصی سازی را باور ندارند.


اتفاقی که در صورت نهایی شدن پایان همکاری گرشاسبی را در باشگاه طی 72 ساعت آینده و بعد از دیدار مقابل ذوب آهن را رقم خواهد زد.


حمیدرضا گرشاسبی که پیش از دریافت سمت مدیرعاملی باشگاه به عنوان عضو هیات مدیره در این تیم مشغول به کار شده بود و به عنوان نفر دوم تصمیم گیری بعد از علی اکبر طاهری شناخته می‌شد، با کناره‌گیری طاهری توانست نظر وزارت ورزش را جلب کند و با توجه به شناخت کامل از باشگاه زمام کار را در دست گرفت.


مدیرعامل پرسپولیس که چندی پیش بیلان یکساله عملکرد خود در این باشگاه را با برخی ابهامات را انتشار داده بود، البته از حیث مالی و برطرف کردن موانع مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای سازی و پرداخت مطالبات گذشته عملکرد موفقی از خود به جا گذاشت و در حال حاضر نیز علیرغم مشکلات مالی که کادرفنی و بازیکنان این تیم با آن درگیر هستند توانسته اعتماد و اعتبار خوبی بین آنها کسب کند.


با تمام این اوصاف با توجه به اینکه قانون منع بکارگیری بازنشستگان با شدت و جدیت لازم در حال اجرایی شدن است و حتی برخی مقامات نزدیک به چهره‌های شناخته‌ شده نیز از این مساله مصون نبوده‌اند، بعید است وزارت ورزش راهی جز اجرایی کردن آن را پیش رو داشته باشند و باید بار دیگر در انتظار تغییراتی روی صندلی مدیریت باشگاه بود.


طی روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص تغییرات در بدنه مدیریت باشگاه و قرار گرفتن یکی از اعضای کنونی به عنوان مدیرعامل و تقویت اعضای هیات مدیره شدت گرفته است تا ضمن حفظ بحث ثبات و بکارگیری فردی آشنا به مسائل باشگاه و شرایط کنونی آنها، موج تغییرات با کمترین ترکش متوجه این باشگاه شود. با این حال باید منتظر ماند و دید طی 72 ساعت آینده چه تصمیمی در خصوص آینده حمیدرضا گرشاسبی اتخاد خواهد شد و آیا او بار دیگر موفق خواهد شد از روز شنیه با حضور در طبقه چهارم ساختمان باشگاه بر صندلی مدیریت جلوس کند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها