کد خبر : 1573226 | 12 آذر 1397 ساعت 11:37 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش: پایان روزهای فیکس بودن اوزیل در آرسنال

روزهای بازی مسوت اوزیل به عنوان بازیکن فیکس در آرسنال رو به پایان است. اونای امری از رفتار و کم‌کاری اوزیل ناراضی است و احتمال فیکس شدن او در ترکیب آرسنال بسیار کم به نظر می‌رسد.

گزارش: پایان روزهای فیکس بودن اوزیل در آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ی انگلیسی دیلی‌میل با انتشار گزارشی از نارضایتی اونای امری از رفتار و کم‌کاری‌ مسوت اوزیل ستاره‌ی آلمانی توپچی‌ها خبر داد و مدعی شد روزهای فیکس بودن اوزیل در ترکیب آرسنال به پایان رسیده است. آرسنال پیش از این مدعی شده بود که علت عدم حضور اوزیل در بازی دیشب توپچی‌ها در مقابل تاتنهام اسپاسم عضلانی در ناحیه‌ی کمر بوده است.

 

 

ولی دیلی‌میل می‌گوید ناراحتی اونای امری از رفتار اوزیل به راحتی قابل تشخیص است. حتی پیروزی پرماجرا مقابل تاتنهام هم باعث نشده دل اونای امری با اوزیل صاف شود. به گزارش دیلی‌میل اوزیل از این به بعد برای فیکس شدن در ترکیب آرسنال باید مبارزه کند و دیگر نمی‌تواند به جایگاه همیشگی خود در ترکیب فیکس تیم امیدوار باشد.

 

   1360022

 

دیلی‌میل می‌گوید اوزیل در اواخر فصل گذشته هم تعدادی از بازی‌های آرسنال را به خاطر اسپاسم‌های اسرارآمیز از ناحیه‌ی کمر از دست داده بود. این روزنامه‌ی انگلیسی می‌گوید درد کمر اوزیل از آن زمان برای بعضی از اعضای کادر فنی آرسنال به یک شوخی تبدیل شده است. به همین علت است که این روزها هم کمتر کسی باور دارد که علت بازی نکردن اوزیل برای توپچی‌ها واقعاً به آسیب دیدگی او برگردد. امری که هفته‌ی گذشته بدون اوزیل موفق شده بود بورنموث را شکست دهد دیشب هم تیمش را بدون او به جدال حساس مقابل تاتنهام فرستاد.

 

1360023

 

اونای امری برای توضیح دادن علت عدم حضور اوزیل در مقابل تاتنهام به بهانه‌ی قدیمی درد کمر متوسل شد. بهانه‌ای که در آستانه‌ی بازی روز چهارشنبه‌ی توپچی‌ها با منچستریونایتد در اولدترافورد هم خیال اونای امری را از انتقادهای هواداران اوزیل و رسانه‌ها راحت می‌کند. اونای امری بعد از پیروزی تیمش مقابل تاتنهام در پاسخ به سوال خبرنگارانی که از عدم حضور اوزیل می‌پرسیدند گفت:" کمر اوزیل درد می‌کرد".

 

1360024

 

ولی وقتی خبرنگاران پرسیدند اوزیل چه زمانی از ناحیه‌ی کمر آسیب دیده امری در پاسخ گفت:" نمی‌دانم". اما این جوابی نبود که خبرنگاران را قانع کند. در انگلیس همه می‌دانند که امری مربی بسیار دقیقی است و کسی باور نمی‌کند که او نداند ستاره‌ی بزرگ تیمش که هفته‌ای 350هزار پوند دستمزد می‌گیرد چه زمانی از ناحیه‌ی کمر آسیب دیده و مصدوم شده است.  

 

دیدگاه‌ها