کد خبر : 1573639 | 13 آذر 1397 ساعت 19:21 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

با تلاش مضاعف این دو بازی را هم می‌بریم

حسینی: دست شجاع با گل‌هایش درد نکند

کاپیتان تیم پرسپولیس تهران معتقد است که آن‌ها در کنار چهار تیم استقلال، سپاهان، پدیده و تراکتورسازی برای قهرمانی می‌جنگند.

حسینی: دست شجاع با گل‌هایش درد نکند

به گزارش "ورزش‌سه"،  سیدجلال حسینی پس از کسب برد مقابل ذوب‌آهن اصفهان رو در روی خبرنگاران قرار گرفت و گفت:


من از هواداران تشکر می‌کنم که در هر شرایطی ما را حمایت می‌کنند و پشت تیم هستند. دست شجاع درد نکند که در دو بازی سخت دو گل زیبا و قشنگ برای ما به ثمر رساند و ممنون آن هستیم. امیدوارم که بتوانیم روند خوب و رو به رشدمان را ادامه دهیم و در مسابقات بعد هم موفق باشیم.


وی در ادامه گفت:


آقای برانکو و کادرشان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند. اما واقعا روزهای سختی را با کمبود بازیکن پشت سر می‌گذاریم و شرایط مشکل است و فقط امیدوار هستم این دو بازی بسیار سختی را که پیش رو داریم با تلاش مضاعف پشت سر بگذاریم.


کاپیتان پرسپولیس در خصوص حضور نزدیک به 20 هزار هوادار در دیدار امروز نیز گفت:


ممنون همه آن‌ها هستیم. خیلی به ما لطف کردند و در شرایطی که امروز تعطیل نبود به آزادی آمدند و از تیم محبوبشان حمایت کردند. خدا را شکر توانستیم ببریم و بچه‌ها شرمنده نشدند. از کانون هواداران هم خیلی تشکر می‌کنم و زحمت فراوانی کشیدند و هواداران در کنار آن‌ها توانستند من را شرمنده کنند.


حسینی درباره تونل افتخار ابتدای بازی که برای وی در نظر گرفته شد گفت:


سازمان لیگ برنامه ریزی خوبی انجام داد و از بچه‌های ذوب‌آهن هم بابت همکاری که انجام دادند تشکر می‌کنم. بازیکنان خودمان هم در این چند روز خیلی به من لطف داشتند.


مدافع پرسپولیس داوری بازی امروز را سخت دانست و گفت:


امروز بازی بسیار سخت و پربرخوردی بود و امیدوارم همه چیز بررسی شود.


حسینی در آخر گفت:


سپاهان، استقلال، پدیده و تراکتور تیم‌های مدعی هستند و کار برای همه سخت است و فقط امیدوارم بتوانیم دو بازی باقی مانده را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم. پرسپولیس تا به الان نوزده بازی انجام داده و خسته است و دو بازی بسیار سخت هم پیش روی خود دارد.

دیدگاه‌ها