کد خبر : 1573714 | 14 آذر 1397 ساعت 09:32 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: مذاکرات تمدید با هازارد هر هفته انجام می‌شود

مائوریزیو ساری، سرمربی چلسی تایید کرد که مذاکرات برای تمدید قرارداد ادن هازارد، هر هفته انجام می‌شود.

ساری: مذاکرات تمدید با هازارد هر هفته انجام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، هازارد صراحتا اعلام کرده که قصد دارد در پایان فصل چلسی را ترک کند و مقصد بعدی اش رئال مادرید خواهد بود. ستاره بلژیکی مدنظر رئال مادرید نیز قرار دارد و در تابستان آینده، تنها یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند. بدین ترتیب، او و رئال مادرید می‌توانند چلسی را تحت فشار بگذارند تا با قیمتی منطقی او را به رئال بفروشد. حال ساری تاکید کرد که هر هفته مذاکرات برای تمدید قرارداد او انجام می‌شود.

 

 

1355436

 

 

او گفت:" من خیلی خوب می‌دانم که هر هفته، مذاکراتی بین باشگاه و ایجنت ادن انجام می‌شود بنابراین اگر اتفاق جدیدی بیفتد، سریعا به من خبر خواهند داد. من دوست دارم ادن اینجا باشد ولی اگر خودش بخواهد اینجا بماند، چنین چیزی را می‌خواهم. شما می‌دانید که ادن چه بازیکن مهمی برای ماست، مثل تمام بازیکنان ویژه دیگر. او برای باشگاه شخصیت مهمی است. به خودش بستگی دارد، فکر می‌کنم باشگاه قصد تمدید قرارداد دارد ولی به خودش بستگی دارد که تمدید کند یا نه."

 

رئال با جدایی رونالدو هنوز سوپراستاری جذب نکرده و صحبت از نیمار و هازارد مطرح شده است. با توجه به اینکه جذب نیمار برای رئال بسیار دشوار و هزینه بر خواهد بود و از سوی دیگر، هازارد خود به رئال چراغ سبز نشان داده، انتظار می‌رود در تابستان بعدی رئالی ها به سراغ او بروند.

دیدگاه‌ها