کد خبر : 1573783 | 14 آذر 1397 ساعت 12:33 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: فقط بی‌شرف‌ها به خاطر لجبازی بد بازی می‌کنند

ژوزه مورینیو بار دیگر شایعات مربوط به اینکه بازیکنان یونایتد با او همدل نیستند را رد کرد و گفت رسانه‌ها با پخش این شایعات به بازیکنانش توهین می‌کنند.

مورینیو: فقط بی‌شرف‌ها به خاطر لجبازی بد بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو با رد شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه بازیکنان منچستریونایتد پشت او نیستند، از رسانه‌ها به خاطر انتشار چنین شایعاتی انتقاد کرد و گفت تنها بازیکنان بی‌شرف، عملکردشان در زمین را بر اساس اینکه از مربی‌ خوش‌شان می‌آید یا نه تنظیم می‌کنند. مورینیو اضافه کرد که این شایعات در واقع توهین به بازیکنان یونایتد است.

 

با توجه به اینکه یونایتد در سه بازی اخیرش در لیگ برتر به پیروزی نرسیده و هم‌اکنون در رتبه‌ی هشتم جدول قرار دارد فشار بر مورینیو بار دیگر افزایش یافته. یونایتد روز چهارشنبه میزبان آرسنالی خواهد بود که در رتبه‌ی چهارم جدول قرار دارد و یونایتد در صورت باخت، فاصله‌ی امتیازش با شاگردان اونای امری را به 11 امتیاز افزایش خواهد داد.

 

 

مورینیو درباره‌ی شایعه‌ی تبانی بازیکنان یونایتد علیه او گفت:" اگر به قول شما یک بازیکن تنها زمانی درست بازی می‌کند که پشت مربی‌اش باشد، به چنین بازیکنی چه باید گفت؟ بله، به چنین بازیکنی تنها یک چیز می‌توان گفت: بی‌شرف".

 

 

مورینیو اضافه کرد:" یک فوتبالیست دستمزد دریافت می‌کند، آنهم دستمزدی خیلی خوب، برای اینکه یک فوتبالیست حرفه‌ای باشد. یعنی هر روز تا آخرین حد توانش تمرین کند و در هر بازی با آنچه در توان دارد بجنگد و بازی کند. برای اینکه رفتار اجتماعی متناسب با حرفه‌اش داشته باشد، به میلیونها هوادارش در گوشه و کنار دنیا احترام بگذارد و احترام مسئولین بالاتر از خود در باشگاه را نگه دارد".

 

 

مورینیو در ادامه گفت:" اگر فوتبالیستی این کارها را نکرده و اینطور رفتار نکند، دیگر نباید به او فوتبالیست گفت. فوتبالیست حرفه‌ای نمی‌تواند بگوید امروز خوب بازی می‌کنم ولی فردا خیلی خوب کار نمی‌کنم. اگر بگویید یک فوتبالیست به خاطر رابطه‌ای که با سرمربی‌اش دارد بد یا خوب بازی می‌کند، در واقع دارید به او توهین می‌کنید، در واقع دارید او را بی‌شرف خطاب می‌کنید".

 

دیدگاه‌ها