کد خبر : 1573888 | 14 آذر 1397 ساعت 18:47 | 53.8K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه و معرفی بهترین بازیکنی که مقابلش بازی کرده

کیلیان امباپه بهترین بازیکن جوان فعلی اروپا محسوب می شود و دو روز پیش جایزه ویژه ای نیز از سوی فرانس فوتبال دریافت کرد.

امباپه و معرفی بهترین بازیکنی که مقابلش بازی کرده

به گزارش "ورزش سه"، امباپه دوشنبه شب موفق شد عنوان کوپا که به بهترین بازیکن جوان جهان اهدا می‌شود را به دست آورد و در فهرست توپ طلا در رده چهارم قرار بگیرد. او که تنها 19 سال دارد، به عنوان یکی از شانس های اصلی کسب این عنوان در سال‌های آینده شناخته می‌شود.

ستاره 19 ساله که برای پی اس جی بازی می کند، چند ماه پیش با تیم ملی فرانسه فاتح جام جهانی شد و اکنون امیدوار است با تیم باشگاهی اش قهرمان چمپیونزلیگ شود. او توپ طلا را در سال های آتی نشانه گرفته است.

 

 

1360812

 

 

امباپه در مصاحبه با فرانس فوتبال و در مورد بهترین بازیکنی که برابرش به میدان رفته است گفت:« از بین تمام بازیکنانی که امسال در برابرشان قرار گرفتم، هازارد بیشتر از همه من را تحت تاثیر قرار داد. او با بلژیک در نیمه نهایی جام جهانی بسیار تاثیرگذار بازی کرد.

وقتی باید بر اساس جریان بازی توپ را پاس می داد، بدون مکث آن را به هم تیمی هایش می سپرد. گاهی پنج متر از او فاصله داشتم و از سرعت انجام حرکاتش شگفت زده می شدم. توپ تمام مدت به پای او چسبیده بود و تمام کارها را در حالی که سرش را همچنان بالا گرفته بود، انجام می داد.هیچ فضایی نبود که از دید او پنهان بماند.»

دیدگاه‌ها