کد خبر : 1573956 | 15 آذر 1397 ساعت 01:55 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا 4-1 لئونسا: صعود راحت آبی و اناری ها

بارسلونا با پیروزی 4-1 مقابل لئونسا در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری، راهی مرحله بعد شد.

بارسلونا 4-1 لئونسا: صعود راحت آبی و اناری ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده که در دیدار رفت با یک گل حریف را شکست داده بودند، در دیدار امشب هم کار سختی نداشتند و توانستند با یک برد پرگل، جواز حضور در مرحله بعد را به دست بیاورند.

همانطور که انتظار می رفت بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 18 دقیقه زمان نیاز داشت که به گل اول برسد. روی پاس ایوان راکیتیچ بود که منیرالحدادی داخل محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و با یک چرخش عالی و ضربه ای دیدنی، دروازه لئونسا را باز کرد.

حملات بارسا در دقیقه 26 به گل دوم منجر شد. این بار دنیس سوارز بود که با پاس راکیتیچ صاحب موقعیت شد و بعد از یک پیشروی خوب، با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه، توپ را به گوشه دروازه لئونسا فرستاد.

 

1360913

 

برتری آبی و اناری ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم پیش از پایان نیمه اول، توانست گل سوم را هم وارد دروازه حریف کند. این بار هم راکیتیچ در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال او را مالکوم با ضربه سر، تبدیل به گل کرد. نیمه اول با همین سه گل به پایان رسید.

 

1360902

 

نیمه دوم را هم بارسا بهتر آغاز کرد اما این لئونسا بود که در دقیقه 54، یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک شوت از راه دور بود که با دفع ناقص سیله سن، توپ به آلونسو رسید و پاس عرضی او را جوزف سنیه تبدیل به گل کرد.

تیم میهمان که با این گل روحیه گرفته بود، پیش کشید و یکی دو موقعیت دیگر هم روی دروازه بارسا داشت اما این بارسا بود که در دقیقه 70 به گل چهارم دست پیدا کرد. این بار روی پاس در عمق ریکی پویگ بود که توپ در محوطه جریمه به دنیس سوارز رسید و او هم با یک ضربه دقیق، گل دوم خود و گل چهارم بارسا را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با نتیجه 4-1 به سود بارسا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها