کد خبر : 1574120 | 15 آذر 1397 ساعت 19:30 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل لژیونرهای قطری به سود یاران ابراهیمی و خانزاده

الاهلی قطر با بهره‌مندی از ملی پوشان ایرانی خود برابر الغرافه‌ای که مهدی طارمی را به‌عنوان بازیکن تعویضی در اختیار داشت، به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر تیم الغرافه که مهدی طارمی را برای نخستین بار در این فصل در ترکیب نداشت، از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه ثانی بن جاسم در حالی میزبان الاهلی بود که این تیم از محمدرضا خانزاده و امید ابراهیمی بهره می‌برد.

 

در حالی که فقط ۱۶ ثانیه از بازی گذشته بود، پاس بلند از دفاع الاهلی را امید ابراهیمی با ضربه سر زد تا از سمت راست زمین حمله‌ای طراحی شود و در ادامه با شوت تمام کننده محمد مونتاری این تیم خیلی زود به گل اول برسد.

 

در دقیقه ۳۷ عمرو سراج موفق شد ریباند توپ را وارد دروازه الاهلی کند تا نیمه اول این مسابقه با تساوی یک بر یک الغرافه برابر یاران ابراهیمی و خانزاده به پایان برسد.

 

عبدالرحمن محمد در دقیقه ۵۸ گل دوم الاهلی را به ثمر رساند تا در دقیقه ۶۱ الغرافه با اضافه شدن مهدی طارمی و ولادیمیر ویس، دو تغییر هجومی داشته باشد و برای جبران نتیجه تلاش کند، اما در دقیقه ۸۴ شوت تماشایی نایجل دی یانگ، کاپیتان و ستاره هلندی الاهلی سومین گل این تیم را رقم زد.

 

1361149

 


یاران طارمی که در دو مسابقه اخیرشان مقابل تیم‌های السیلیه و السد شکست خورده بودند، امروز هم با نتیجه ۳ بر یک برابر الاهلی که امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده را ۹۰ دقیقه در ترکیب داشت، مغلوب شدند تا ۱۸ امتیازی و در رده ششم جدول بمانند، اما الاهلی با ۲۶ امتیاز موقتا به رتبه سوم جدول صعود کرد.

 

مهدی طارمی که در این فصل ۱۴ حضور ثابت در ترکیب الغرافه داشته و ۶ گل به ثمر رسانده بود، با وجود گرفتن پنالتی و گلزنی در دیدار هفته گذشته مقابل السد، اما به دلیل انتقاداتی که به او وارد شده بود، امروز برای نخستین بار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۶۱ به زمین رفت.

دیدگاه‌ها