کد خبر : 1574331 | 16 آذر 1397 ساعت 18:56 | 89.2K بازدید | 0 دیدگاه

کارگردان برد پرگل استقلال در رشت

فرشید؛ زوج علی کریمی علیه علی کریمی !

با بازگشت علی کریمی به ترکیب استقلال، فرشید مثل یک برلیان خوش تراش در ترکیب استقلال می درخشد

فرشید؛ زوج علی کریمی علیه علی کریمی !

به گزارش "ورزش سه"، استقلال  برای قدرت نمایی در لیگ برتر شهر رشت را انتخاب  کرد،  5 گل با  ارائه یک بازی بدون نقص کافی بود تا استقلال را از همین امروز به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی بشمار بیاوریم . این پیروزی  ممکن نمی شد مگر با درخشش بی نظیر فرشید باقری. کسی که قرار است  این فصل بیشتر از او بشنویم .


فرشید باقری  تنها 10  دقیقه فرصت می خواست تا اولین گلش را به زیبایی هر چه تمام تر با شلیکی با  پای چپ  به ثمر برساند و برای دومین گلش هم منتظر شروع نیمه دوم نماند و در دقیقه 34 این بار با پای تخصصی گل دوم تیمش را به نام خود به ثبت رساند تا  بگوید که دیگر امروز ، روز اوست.

 

 


فرشید باقری امروز در ورزشگاه سردار جنگل   یکی  از بهترین بازی هایش  را در مدت حضورش در استقلال به نمایش گذاشت ، او امروز برای استقلال همه کار کرد. گل زد ، گل ساخت ، جنگید و  آنقدر دوید تا شفر از ترس از دست دادنش تصمیم به حفظش در دیدار سخت هفته آینده بگیرد.


فرشید باقری از شروع فصل جدید در غیاب امید ابراهیمی وظیفه ای سنگین بر دوش خود حس می کرد ، ضمن این که مصدومیت های علی کریمی هم مزید بر علت شده بود تا او نتواند به تنهایی بار خط میانی استقلال را به دوش بکشد تا همه کاسه کوزه ها را سر او بشکنند.


اما این روزها با بازگشت علی کریمی به ترکیب استقلال ،  فرشید مثل یک برلیان خوش تراش در ترکیب استقلال می درخشد و حالا  دیگر می توان گفت بیشتر از هر زمان دیگر استقلال به او وابسته است.

 

 


فرشید باقری در حال حاضر در بهترین منطقه ممکن به کار گرفته می شود. او بهترین رابط خط میانی و خط حمله است ، چرا که با کمترین ضرب ممکن و حرکت اضافی توپ را از علی کریمی می گیرد و به مهاجمین تیمش  منتقل می کند و خودش بلافاصله بطور نامحسوس در حمله شرکت می کند.


فرشید باقری روزهای بد در استقلال کم نداشت و حالا با عبور از  تمام آن لحظه های تلخ می تواند از ته دلش بخندد تا بدون شک یکی از نامزدهای بهترین بازیکن هفته به شمار بیاید .

دیدگاه‌ها