کد خبر : 1574412 | 17 آذر 1397 ساعت 09:46 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: با ولخرجی‌های سیتی، شانس قهرمانی نداریم

ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد می‌گوید در صورتیکه منچسترسیتی بتواند مثل سابق به ولخرجی‌هایش ادامه دهد، ناکامی یونایتد در قهرمانی در لیگ برتر ادامه خواهد داشت.

مورینیو: با ولخرجی‌های سیتی، شانس قهرمانی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو مدعی شد که در صورتیکه رقیب همشهری شیاطین سرخ، منچسترسیتی بتواند به شکل فعلی به ولخرجی‌هایش ادامه بدهد، یونایتد چاره‌ای ندارد جز اینکه برای فتح دوباره‌ی لیگ برتر صبر کند چون در این شرایط ناکامی شیاطین سرخ در رسیدن به عنوان قهرمانی ادامه خواهد داشت.

 

 

یونایتد از فصل 2012-2013 به بعد دیگر قادر به قهرمانی در لیگ برتر نشده و در فصل جاری هم شاگردان مورینیو بعد از گذشت 15 هفته از شروع فصل در رتبه‌ی هشتم جدول قرار دارند و با صدرنشین فعلی، منچسترسیتی، 18 امتیاز فاصله دارند. شیاطین سرخ که در چهار مسابقه‌ی اخیر خود در لیگ برتر پیروز نشده‌اند، فصل گذشته هم با اختلاف 19 امتیاز کمتر از سیتی به تلاش خود در لیگ برتر پایان دادند. حالا مورینیو هشدار می‌دهد که در صورتی که کسی مانع از ولخرجی‌های سیتی نشود، ناکامی یونایتد برای رسیدن به قهرمانی ادامه خواهد داشت.

 

وقتی از مورینیو پرسیده شد که به نظر او چقدر طول می‌کشد تا یونایتد بار دیگر قهرمان لیگ برتر شود او در پاسخ گفت:" نمی‌دانم. این به روند تکامل ما و البته تکامل دیگران بستگی دارد. اگر تیمهای بالاتر از ما به حرکت در همین جهت فعلی ادامه دهند و اگر جاه‌طلبی‌ها و ولخرجی‌هایشان ادامه داشته باشد، این یک مساله است... ولی اگر کسی جلوی آنها را بگیرد، اگر فایننشل فیرپلی یا قوانین بازی جوانمردانه‌ی مالی مانع آنها شود، آنوقت ما بهتر می‌توانیم شکافی که وجود دارد را پر کنیم".

 

مورینیو در ادامه درباره‌ی احتمال مجازات سیتی به علت نقض قوانین فایننشل فیرپلی گفت:" خبرهای زیادی در این مورد هست ولی من نمی‌دانم این خبرها درست هستند یا نه و وظیفه‌ی من هم آنالیز کردن و تحلیل این مسائل نیست".

 

البته منچستر در این ناکامی‌ها تنها نیست. لیورپول هم از دهه‌ی 90 میلادی تا کنون موفق به فتح لیگ برتر نشده. وقتی از مورینیو پرسیده شود که ممکن است یونایتد هم مثل لیورپول برای مدتی تا این حد طولانی در رسیدن به جام ناکام بماند، او گفت:" من نمی‌دانم در لیورپول چه اتفاقی افتاده. می‌دانم چند سال است به جام نرسیده‌اند ولی دلیلش را نمی‌دانم".

 

دیدگاه‌ها