کد خبر : 1574418 | 17 آذر 1397 ساعت 10:07 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

بدرقه تلخ مهاجری در شب استقبال باشکوه (عکس)

برخلاف استقبال باشکوه از مهاجری، این مربی در پایان بازی با پدیده با بدرقه ای تلخ ورزشگاه را ترک کرد.

بدرقه تلخ مهاجری در شب استقبال باشکوه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همان گونه که پیش بینی می شد، رضا مهاجری، سرمربی فعلی ماشین سازی که پیش از حضور در تبریز سه سال هدایت تیم شهر خود پدیده را بر عهده داشت با استقبال باشکوه همشهری هایش مواجه شد. هواداران حاضر در ورزشگاه چندین بار پیش از آغاز بازی سرمربی سابق تیم شان را تشویق کردند. پیش از آغاز بازی نیز از مهاجری تجلیل به عمل آمده و یک تابلو فرش و دسته گل به او اهدا شد. پایان بازی اما داستان برای مهاجری کاملا با آغاز بازی فرق کرد.

 

بازی دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسید بود و هواداران پدیده به شدت از هدر رفتن دو امتیاز خانگی تیم شان ناراحت بودند و عصبانیت شان را سر مهاجری خالی کردند! زمانی که سرمربی ماشین سازان قصد خروج از زمین و حضور در نشست خبری را داشت، هواداران آن بخش از ورزشگاه که بالای ورودی رختکن حضور داشتند با پرتاب بطری و اشیای دیگر او را هدف قرار دادند. نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه برای جلوگیری از آسیب دیدن مهاجری، مطابق تصاویر زیر، او را تا رختکن اسکورت کردند.

 

در همین راستان، رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت:" من شهرم را دوست دارم، تیم پدیده را دوست دارم. سیاه جامگان را مثل بچه خودم دوست دارم اما اکنون خبری از آن نیست. بهرحال علیرغم تمام علاقه ام باید بگویم که اینک سرمربی ماشین سازی هستم و به این تیم تعهد دارم."

 

1361498

 

1361499

 

1361500

 

1361501

 

 

دیدگاه‌ها