کد خبر : 1574448 | 17 آذر 1397 ساعت 11:00 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

تخم مرغ‌های تقوی در سبد مهاجم 19 ساله(عکس)

مهاجم جوان تراکتورسازی با سه گلی که در بازی تدارکاتی به ثمر رساند، امیدوار است بتواند در لیگ برتر هم جای خالی مهاجمان خارجی را پر کند.

تخم مرغ‌های تقوی در سبد مهاجم 19 ساله(عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، جدایی آنتونی استوکس و لی اروین دو مهاجم خارجی و گلزن تراکتورسازی کادرفنی تیم تبریزی را در شرایط سختی قرار داده است. تراکتورسازی با رفتن این دو بازیکن فقط محمدرضا آزادی 19 ساله را در ترکیب خود به عنوان مهاجم تخصصی در اختیار دارد و به همین خاطر مثل مسابقه با پرسپولیس و پارس جنوبی جم مقابل فولاد خوزستان هم شرایط سختی را تجربه خواهد کرد.

 

1361539


از این رو تقوی نشان داده که می خواهد به آزادی جوان فرصت بدهد تا او مثل سال گذشته خودش را پیدا کند و در ترکیب تیمش بدرخشد. آزادی بعد از حضور 45 دقیقه ای مقابل پارس جنوبی جم روز گذشته در دیدار تدارکاتی سرخپوشان تبریزی موفق شد 3 بار دروازه حریف مهابادی را باز کند و جواب اعتماد کادرفنی تراکتور را بدهد.

 

1361540


آزادی سال گذشته هم وقتی توسط یحیی گل محمدی به بازی گرفته شد ، نشان داد می تواند آینده خوبی را رقم بزند و حالا که تیمش مهاجمان سرشناس و خارجی خود را از دست داده، باید از فرصت موجود استفاده کند و توانایی هایش را یکبار دیگر نشان بدهد.

 

دیدگاه‌ها