کد خبر : 1574482 | 17 آذر 1397 ساعت 11:53 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: به دنبال جذب هازارد نیستیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، شایعه انتقال ادن هازارد به سیتی را تکذیب کرد و تاکید کرد که چنین انتقالی در آینده انجام نخواهد شد.

گواردیولا: به دنبال جذب هازارد نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر در این فصل بوده ولی هنوز به توافقی برای تمدید قرارداد با چلسی نرسیده است. قرارداد او در تابستان 2020 به پایان می‌رسد و باشگاه‌های زیادی از جمله رئال مادرید در تابستان آینده به دنبال به خدمت گرفتن او در تابستان آینده هستند. در حالی که سیتی با 10 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی در صدر جدول انگلیس است، گواردیولا شایعات در مورد تمایل سیتی به جذب هازارد را تکذیب کرد.

 

او گفت:" چنین انتقالی انجام نخواهد شد، خیر."

 

1355436

 

 

سپس گواردیولا در پاسخ به توانایی هازارد، پیش از تقابل دو تیم گفت:" او می‌تواند بسیار خطرناک باشد. من با شما موافقم. او هم گفته بود که بازیکن خوبی است و من با خودش هم موافق هستم. تلویزیون را روشن کنید، به او نگاه کنید، سریعا متوجه می‌شوید که چه کیفیت هایی دارد. شما نشریات کیفیت را بهتر از من می‌فهمید. او بازیکن فوق العاده ای است. با اختلاف یکی از بهترین بازیکنان جهان است."

 

امروز تیم گواردیولا با جورجینیو نیز روبرو خواهد شد، بازیکنی که سیتی برای به خدمت گرفتنش تلاش زیادی کرد ولی او ترجیح داد به همراه ساری راهی چلسی شود. در حقیقت پپ قصد داشت او را به عنوان جانشین فرناندینیو 33 ساله جذب کند ولی سرمربی اسپانیایی از تلاش هافبک برزیلی اش راضی است.

 

او ادامه داد:" برای من، صحبت کردن راجع به بازیکنان باشگاه‌های دیگر بسیار دشوار است. ما از سابقه تقابل ها آگاه هستیم، راجع به کامیونیتی شیلد قبلا هم صحبت کرده بودیم. او تصمیم گرفت که به چلسی برود و من هم نمی‌گویم تصمیم بدی گرفت. او مربی چلسی و باشگاهش را می‌شناخت. چلسی باشگاه فوق العاده ای است و او هم این تصمیم را گرفت. به اینجا نیامد تا با فرناندینیو رقابت کند و عضوی از تیم ما باشد."

دیدگاه‌ها