کد خبر : 1574548 | 17 آذر 1397 ساعت 15:54 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از باخت 6 گله با الحاجی جمعه؛

تن کاته سرمربی الوحده امارات شد

باشگاه الوحده امارات بعد از شکست سنگین این تیم در جام نخست وزیری سرمربی خود را عوض کرد.

تن کاته سرمربی الوحده امارات شد

به گزارش ورزش سه، شب گذشته از چارچوب رقابت های جام نخست وزیری امارات تیم الوحده با نتیجه عجیب 6 بر صفر مقابل دبا الفجیره مغلوب شد. این باخت برای هواداران و البته مدیران باشگاه الوحده خیلی سنگین بود.


تیم پرافتخار امارات در رقابت های لیگ این کشور هم با 18 امتیاز از 12 بازی نسبتا با تیم های صدر جدولی فاصله پیدا کرده است.

 

از همین رو مسئولان باشگاه الوحده با تصمیمی فوری همان دیشب سرمربی خود یعنی الحاجی جمعه را از کار برکنار کردند و هنک تن کاته هلندی را به جای وی منصوب کردند.

 

تن کاته 63 ساله پیش از این سرمربیگری تیم الجزیره امارات را بر عهده داشت و همراه این تیم یک قهرمانی در لیگ امارات را به دست آورده بود. الجزیره با این مربی در یک دوره جام باشگاه های جهان هم میزبان بود و پس از 2 برد مقابل اوکلند سیتی و اوراوا ردز به دیدار رئال مادرید رفت که یک شکست خفیف برابر قهرمان اروپا نصیب این تیم شد.

 

همچنین برکناری تن کاته از الجزیره زمانی رخ داد که این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل پرسپولیس ایران شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.


حالا تن کاته هدایت الوحده را به عهده گرفته و با این تیم در لیگ قهرمانان 2019 نیز حاضر خواهد بود. الوحده در صورت صعود سایپا ایران از پلی آف، حریف این تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها